اخبار و رویدادها: استقبال باشکوه دانشگاه شاهرود از شهیدان گمنام

استقبال باشکوه دانشگاه شاهرود از شهیدان گمنام
سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳- ۱۵:۵۵:۴۴

استقبال باشکوه دانشگاه شاهرود از شهیدان گمنام

استقبال باشکوه دانشگاه شاهرود از شهیدان گمنام

صبح امروز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه، دانشگاه شاهرود شاهد استقبال باشکوه اساتید، دانشجویان، کارکنان و آحاد امت شهیدپرور شاهرود از دو شهید گمنام دفاع مقدس بود.

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام پس از ورود به دانشگاه شاهرود، بر روی دستان دانشگاهیان تا مسجد پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه تشییع شد.

در ابتدای این مراسم که با تلاوت قرآن کریم آغاز شد، مداح اهل بیت (ع) حاج حسین یزدانی با قرائت اشعاری به توصیف حضور شهدا در دانشگاه و عطرآگین شدن فضای شهر و دانشگاه پرداخت و سپس با ذکر مصیبت و مدح و منقبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین به عنوان سید شهیدان و حضرت زهرا (س) به عنوان مادر معنوی شهدای گمنام ، یاد شهدا و جانفشانی های آنان گرامی داشته شد.

برپایی ایستگاه صلواتی، مزین شدن فضای دانشگاه با جملاتی درباره شهید و شهادت و فضاسازی جبهه و جنگ، مداحی، سینه زنی، اهدای گل به تابوت شهدای گمنام و نجوای عاشقانه دانشجویان با شهیدان گمنام تنها گوشه ای از صحنه های زیبای معنوی و به یاد ماندنی این استقبال گرم و باشکوه بود که برگ زرین دیگری را در تاریخ دانشگاه به خود اختصاص داده بود.

لازم به ذکر است شهدای گمنام تا ساعت 20:30 در مسجد پیامبر اعظم (ص) میهمان دانشگاهیان هستند و پس از آن مراسم شب وداع با شهیدان در سالن ورزشی فجر دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

12345