اخبار و رویدادها: پیام تبریک سفیر ایران در یونسکو به سرپرست دانشگاه شاهرود

پیام تبریک سفیر ایران در یونسکو به سرپرست دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳- ۱۵:۵۶:۳۷



دکتر جلالی سفیر ایران دریونسکو، سردار شبانی، سردار نظری و سردار خانی به نمایندگی از همشهریان شاهرودی پیام تبریکی را به مناسبت انتصاب دکتر فاتح به عنوان سرپرست دانشگاه شاهرود ارسال کردند.

دکتر احمد جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی یونسکو و سردار محمد شبانی، سردار فرهاد نظری و سردار علی خانی به نمایندگی از همشهریان شاهرودی پیام تبریکی را به مناسبت انتصاب دکتر فاتح به عنوان سرپرست دانشگاه شاهرود ارسال کردند.

دکتر جلالی در این پیام که از کشور فرانسه مقر سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (UNESCO) یونسکو به دانشگاه شاهرود ارسال نموده، با اشاره به آماده بودن زیر ساخت های علمی و فرهنگی در شهرستان شاهرود و ویژگی های خاص تاریخی و جغرافیایی این خطه از سرزمین ایران، مسئولیت دانشگاه شاهرود را علاوه بر ارتقاء سطح دانشگاه به معنای تخصصی آن، آگاهی بخشی عمومی به شهروندان و ارتقاء فرهنگی و مدنی آنان عنوان کرده است.

وی به عنوان یک دانشگاهی و یک شاهرودی، ضمن تقدیر از زحمات دکتر مرادزاده و دکتر رجبی رؤسای پیشین این دانشگاه، برای دکتر فاتح از درگاه کردگار توانا توفیق الهی تمنا کرده، همچنین از وزیر علوم به خاطر عنایت ویژه به شهرستان شاهرود تقدیر نموده است.

این پیام در پایان به امضای دکتر احمد جلالی سفیر ایران در سازمان جهانی یونسکو، سردار محمد شبانی، سردار فرهاد نظری و سردار علی خانی رسیده است.

12345