اخبار و رویدادها: دکتر فاتح عنوان کرد: همدلی و همبستگی ویژگی بارز مراسم تودیع و معارفه

دکتر فاتح عنوان کرد: همدلی و همبستگی ویژگی بارز مراسم تودیع و معارفه
یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳- ۱۱:۳۲:۲۹

دکتر فاتح عنوان کرد: همدلی و همبستگی ویژگی بارز مراسم تودیع و معارفه

دکتر محمد مهدی فاتح سرپرست دانشگاه شاهرود همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولین را ویژگی بارز مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه شاهرود در اولین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه در سال جدید، ضمن تشکر از برگزاری با شکوه مراسم تودیع و معارفه، همدلی، همبستگی و حضور لایه های مختلف مردم و مسئولین وزارت متبوع، استانداری، معتمدین، خیرین، شوراهای اسلامی شهرستان و توابع، شهرداری، فرمانداری و دیگر دستگاه ها و نهادها را ویژگی بارز این مراسم عنوان کرد و افزود: حضور دکتر جلالی نماینده شهرستان های شاهرود و میامی وزنی برای این مراسم بود و پیام امام جمعه نیز بازتاب خوبی در سطح شهر داشت. دکتر فاتح در ادامه با اشاره به پیام تبریک دکتر احمد جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در یونسکو و جمعی از همشهریان و سرداران سپاه، این پیام را مایه دلگرمی و سرمایه بسیار بزرگی برای دانشگاه و شهرستان دانست و افزود: مراسم تودیع و معارفه در مجموع واکنش های مطلوبی را در سطح کشور و شهرستان داشته است.

دکتر فاتح با اشاره به انجام مذاکرات اولیه با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، از امضای تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین دانشگاه شاهرود و این مرکز در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در راستای برقراری ارتباط مثبت و سازنده و تعامل هر چه بیشتر با دستگاه های اجرایی، ادارات و نهادهای شهرستان نیز، در اولین گام با شهرداری جلسه مشترکی داشتیم که مقرر شد پروژه و طرح پژوهشی امکان سنجی از سوی دانشگاه، جهت بررسی زمینه های تعامل و انجام طرح های تحقیقاتی مشترک تعریف شده و ردیف پژوهشی مشخصی برای این موضوع پیش بینی گردد.

وی با اشاره به برنامه راهبردی خود برای توسعه دانشگاه، از معاونت ها خواست برنامه عملیاتی خود برای پیاده سازی و اجرایی شدن این برنامه را ارائه دهند.

دکتر فاتح در ادامه با اشاره به نزدیک شدن روز معلم بر هر چه باشکوه تر برگزار کردن این روز تأکید کرد و ابراز داشت: هر چه استاد بالاتر دیده شود، محصولات دانشگاه بالاتر خواهد بود و هرچه بیشتر به استاد اهمیت دهیم، احساس رضایت بهتری خواهد کرد و مشکلات کشور بهتر حل خواهد شد.   

12345