اخبار و رویدادها: همایش سیستمهای بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی دردانشگاه شاهرود

همایش سیستمهای بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی دردانشگاه شاهرود
شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳- ۱۴:۴۵:۱۸

همایش سیستمهای بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی دردانشگاه شاهرود

انجمن علمی دانشجویی زبان دانشگاه شاهرود همایش سیستم‌های بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی، تجربه‌ها و راهکارها را سه‌شنبه 26 فروردین ماه جاری برگزار می‌کند.

دبیر انجمن علمی زبان دانشگاه شاهرود ضمن اعلام این خبر در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه درباره این همایش گفت: این همایش از ساعت 17:30 الی 19:30سه‌شنبه 26 فروردین ماه جاری در تالارشقایق‌ها‌ی دانشگاه شاهرود با حضور دکتر امیر عباس روایی دکترای تخصصی زبان انگلیسی، نماینده و ممتحن رسمی آزمون های دانشگاه کمبریج، TESOLو ISLPR استرالیا در ایران برگزار می شود. 

میلاد محمود زاده درباره اهداف این همایش گفت: سوالات متعدد دانشجویان به خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رابطه با سیستم‌های معتبر بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی ما را به این فکر وا داشت تا از یکی از شاخص‌ترین افراد در این زمینه برای سخنرانی و روشن نمودن مسیر پر پیچ و خم یادگیری بهینه و هدفمند زبان انگلیسی به منظور اخذ مدارک معتبر بین‌المللی، دعوت به عمل آوریم.

وی با اشاره به اهمیت زبان انگلیسی در جامعه امروز گفت: معرفی سیستم‌های بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی، بررسی راهکارهای تقویت بهینه مهارت‌های چهارگانه برای آزمون‌ها، بررسی چالش‌های پیش‌روی زبان‌آموزان از اهداف اصلی در این همایش می باشد.

محمودزاده در پایان با تأکید به اینکه این همایش فرصت بسیار عالی برای دانشجویان این دانشگاه است، خاطر نشان کرد: در این همایش تلاش می شود به سوالات چالش برانگیز دانشجویان به بهترین نحو ممکن پاسخ داده شود.

 

 

 

 

 

12345