اخبار و رویدادها: فراخوان پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت

فراخوان پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳- ۰۹:۰۷:۰۷

فراخوان پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت

فراخوان پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت

فراخوان پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت

در سال مزین به نام "اقتصاد و فرهنگ" به منظور فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، ایجاد گفتمان پیشرفت و بهره‌مندی از دیدگاه‌های نسل جوان، پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت با حضور راهبران انجمن‌های علمی و تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی، دانشجویان و جوانان اهل قلم و بیان، صاحبان دیدگاه‌های راهبردی و ایده‌های اجتماعی نوین و دانشجویان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان، در روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می گردد.

از کلیه دانشگاهیان و فرهیختگان دعوت می شود تا با تهیه مقاله، نوشتار کوتاه، اثر تصویری (فیلم، عکس و پویا نمایی)، وبلاگ و ... در زمینه‌های راهبردی مرتبط با موضوعات کنگره در این رویداد بزرگ علمی شرکت نمایید.

خواهشمند است به منظور ارسال آثار خود و کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبگاه کنگره به نشانی www.kpip.ir مراجعه فرمایید. شایان ذکر است مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا پنجم اردیبهشت 1393 است. در این راستا مهندس یونس یونسیان (شماره تماس 09126095387) به عنوان نماینده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در دانشگاه شاهرود جهت هرگونه هماهنگی و راهنمایی دانشجویان و دانشگاهیان عزیز معرفی می گردد. 

 

فایل فراخوان پنجمین کنگره به پیوست ارسال می شود.

12345