اخبار و رویدادها: روابط عمومی دانشگاه و دانشکده معدن روز درختکاری را گرامی داشتند

روابط عمومی دانشگاه و دانشکده معدن روز درختکاری را گرامی داشتند
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲- ۲۰:۲۲:۳۴



گرامیداشت روز درختکاری به همت روابط عمومی دانشگاه و دانشکده مهندسی معدن

به همت روابط عمومی و امور بین الملل و همکاری دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک و به منظور گرامیداشت روز درختکاری صبح دوشنبه 19 اسفند ماه جاری در دانشگاه شاهرود مراسم جشنی برگزار شد.

دکتر ایرج پیروز یکی از اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه شاهرود در این رابطه گفت: گرامیداشت روز درختکاری یک سنت پسندیده است که ما باید این سنت را حفظ کرده و به نسل های بعد نیز انتقال دهیم. حفظ این سنت باعث حفظ محیط زیست و به وجود آمدن محیطی سالم برای زندگی می شود.

دکتر ایرج پیروز با اشاره به اهمیت محیط زیستی سالم و دل انگیز گفت: همزمان با جشن روز درختکاری باید زنگ خطری را نیز برای مسئولین ادارات مربوطه در شهرها به صدا درآورد تا شهرهای کوچک به سرنوشت شهر های بزرگ تبدیل نشوند.

وی در ادامه گفت: همان طور که طبق قوانین موجود هیچ انسانی حق گرفتن جان انسان دیگری را ندارد، باید قوانینی وضع و اجرا گردد که هیچ انسانی مجاز به قطع کردن درختی نباشد.

دکتر ایرج پیروز در پایان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی باغبانان دانشگاه گفت: فضای سبز زیبای دانشگاه شاهرود حاصل زحمات شبانه روزی باغبانان زحمتکش این دانشگاه است و من کمتر دانشگاهی سراغ دارم که دارای فضای سبز و زیبایی همچون دانشگاه ما باشد.

در پایان مراسم، از طرف روابط عمومی دانشگاه و دانشکده مهندسی معدن از زحمات باغبانان زحمتکش دانشگاه تجلیل به عمل آمد و به رسم یادبود هدایایی تقدیم آنها شد.

 

 

12345