اخبار و رویدادها: ورود سرپرست دانشگاه شاهرود با استقبال گرم کارکنان و اعضای هیأت علمی

ورود سرپرست دانشگاه شاهرود با استقبال گرم کارکنان و اعضای هیأت علمی
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲- ۱۶:۰۰:۴۱

ورود سرپرست دانشگاه شاهرود با استقبال گرم کارکنان و اعضای هیأت علمی

دکتر محمد مهدی فاتح سرپرست جدید دانشگاه شاهرود، صبح امروز سه شنبه 20 اسفندماه با استقبال پرشور کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهرود وارد این دانشگاه شد.

 پس از ورود دکتر فاتح به دانشگاه، جلسه ای به صورت خودجوش با حضور جمعی از کارکنان و اعضای هیأت علمی در سالن جلسات کوثر این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر علی مرادزاده رئیس سابق دانشگاه شاهرود ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته دکتر فاتح به عنوان سرپرست دانشگاه شاهرود، از کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان بابت تلاش ها و همکاری صمیمانه شان با وی تقدیر و تشکر کرد.

دکتر علی مرادزاده خطاب به سرپرست جدید دانشگاه شاهرود گفت: همکارانمان در دانشگاه شاهرود در عرصه های مختلف نشان دادند که کمک حال دانشگاه هستند و با همتی که از همکاران سراغ دارم، امیدوارم سال جدید با موفقیت های بیشتر در تمام عرصه های فعالیت شما همراه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل فندرسکی سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه شاهرود نیز ضمن تبریک به سرپرست جدید دانشگاه و آرزوی موفقیت و پیشرفت برای وی  از 8 سال مسئولیت دکترمراد زاده تشکر کرد.

وی با اشاره به این که نگاه ریاست دانشگاه و مسئولان باید نگاهی همه جانبه باشد گفت: برای قبول مسئولیت خطیر و سنگین ریاست دانشگاه باید از خود گذشتگی داشت تا بتوان پاسخگوی مسائل و مشکلات مختلف بود.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس جدید دانشگاه شاهرود نیز ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از این استقبال گفت: پیشرفت های دانشگاه تا به الان مدیون زحمات همه دانشگاهیان از گذشته با به حال و تلاش های 8 ساله دکتر مرادزاده بوده است.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته خود با وزیر علوم و ارائه برنامه های آتی دانشگاه گفت: ارائه این طرح و برنامه ها با استقبال بسیار خوب وزیر محترم علوم مواجه شد و اینجانب خواستار حمایت وزارت علوم از دانشگاه شدم.

رئیس دانشگاه شاهرود در ادامه با تأکید بر این که باید قدر زحمات تمام کسانی که تا به حال زحمت کشیده اند بدانیم، گفت: آرزومندم از این فرصتی که خداوند برای خدمت فراهم کرده است فقط برای خدمت و پیشرفت دانشگاه و عزت و استقلال کشورمان استفاده کنیم و بدانیم که خداوند متعال به همفکری، همراهی، صمیمیت ها و دوستی ها خیر و برکت می بخشد.

دکتر فاتح خاطر نشان کرد: با توجه به وجود بیش از 13000دانشجو و 285عضو هیأت علمی فاصله زیادی تا رسیدن به استانداردها در دانشگاه شاهرود احساس می شود و با توجه به اینکه یکی از محورهای اصلی دانشگاه اعضای هیئت علمی هستند با دریافت بودجه ای مناسب می توان به اصل بهبود کیفیت کمک کرد. علاوه بر آن با تجهیز آزمایشگاه ها و تجهیزات مدرن می توان جایگاه و کیفیت آموزش و پژوهش را ارتقا بخشید.

وی در پایان ضمن آرزوی سالی پر خیر و برکت برای دانشگاهیان گفت: فضای جدید فضای امیدوارکننده ای است به همین خاطر علاوه بر جلسات عمومی تشکیل جلسات با کارگروه های تخصصی برای طرح و حل کلیه چالش ها و مشکلات و نیازها، دانشگاه را در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد.   

   

 

 

12345