اخبار و رویدادها: اعلام اسامی پذیرفته شدگان درون دانشگاهی جشنواره قرآن کریم دانشجویان

اعلام اسامی پذیرفته شدگان درون دانشگاهی جشنواره قرآن کریم دانشجویان
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲- ۰۹:۵۲:۱۱

اعلام اسامی پذیرفته شدگان درون دانشگاهی جشنواره قرآن کریم دانشجویان

اسامی پذیرفته شدگان درون دانشگاهی بیست و نهمین جشنواره قرآن کریم دانشجویان کشور در دانشگاه شاهرود اعلام شد.

بیست و نهمین جشنواره قرآن کریم دانشجویان کشور در مرحله دانشگاهی، در دانشگاه شاهرود در دو  بخش کتبی شامل فرازهایی از قرآن، سیره معصومین (ع)، آشنایی با مفاهیم قرآن و احکام و در بخش شفاهی رشته های قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ  در تاریخ های 4 ، 5  و 6 اسفندماه در تالار اقاقیای امور فرهنگی برگزار گردید. هیأت داوران این دوره از مسابقات نتایج پذیرفته شدگان نهایی جهت راه یابی به بخش منطقه ای  را اعلام کرد.

در آزمون های کتبی در بخش سیره معصومین(ع) محمدرجبی سبدانی، سعید میرزائی و سیداحسان آقایان، در مفاهیم قرآنی مهدی بهادری، وحیده شاهینی و مهدیه پروانه، در احکام  مریم ارجمند، عالیه بهلولی و فاطمه رضایی و در بخش فرازهایی از قرآن فاطمه فتح آبادی و قاسم جعفریان حائز رتبه های برتر شدند.     

در بخش شفاهی برادران و در رشته قرائت تحقیق، سید یوسف حسینی، مهدی فاطمی و  عبدالزائر چوپان و در رشته قرائت ترتیل مهدی مکفی، محمد حسین پور و حسین شمس و در رشته حفظ 20 جزء سعید خراشادی زاده عناوین برتر را کسب کردند.

در بخش شفاهی خواهران، در رشته قرائت تحقیق مریم ارجمند، سیده طاهره سجادیان و فائزه آذری، در رشته قرائت ترتیل راضیه رجبی ،در رشته حفظ 20 جزء راضیه عربی و در رشته حفظ 5 جزء مریم محمدی رتبه های برتر را از آن خود کردند.

 

 

 

         

 

 

12345