اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم تقدیر ازعوامل برپایی جشن چهلمین سال تأسیس دانشگاه شاهرود

برگزاری مراسم تقدیر ازعوامل برپایی جشن چهلمین سال تأسیس دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲- ۰۹:۱۰:۱۵

برگزاری مراسم تقدیر ازعوامل برپایی جشن چهلمین سال تأسیس دانشگاه شاهرود

ارائه دستاوردهای دانشگاه، معرفی توانمندی های بالقوه و بالفعل و تشریح برنامه های آتی دانشگاه در افق 1404 از جمله اهداف این مراسم بوده است.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط قاری ممتاز محمد مهدی وفایی نژاد آغاز شد دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه شاهرود با اشاره به روند ضرورت شکل گیری و طرح برپایی جشن چهلمین سال تأسیس دانشگاه شاهرود و استقبال از این ایده به اهداف مدیریت دانشگاه از برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: ارائه دستاوردهای دانشگاه در طی چهل سال گذشته، معرفی توانمندی های بالقوه و بالفعل و تشریح برنامه های آتی دانشگاه در افق 1404 از جمله اهداف این مراسم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره شهر باصفا و مردم باصفای شاهرود و تشکر از دکتر جلالی نماینده شاهرود، فرماندار، امام جمعه، شورای اسلامی شهر، شهرداری، شورای فرهنگ عمومی شهرستان، از تلاش ها، مساعدت ها و زحمات یکایک دست اندرکاران و عوامل برگزاری این جشن باشکوه به ویژه حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر محمدعلی مولایی معاون اداری و مالی نیز با اشاره به زحمات گذشتگان در مسیر رشد و اعتلای دانشگاه شاهرود، از زحمات و تلاش های همه دست اندرکاران برگزاری جشن چهلمین سال تأسیس دانشگاه به ویژه مدیران و کارکنان خدوم دانشگاه تقدیر کرد.

در پایان از عوامل برپایی این مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

12345