اخبار و رویدادها: دیدار هیأت رئیسه دانشگاه با امام جمعه شاهرود

دیدار هیأت رئیسه دانشگاه با امام جمعه شاهرود
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲- ۰۷:۳۷:۱۷



دیدار هیأت رئیسه دانشگاه با امام جمعه شاهرود

همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه برگزاری آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه شاهرود، رئیس و معاونان این دانشگاه بعد ازظهر یکشنبه 20 بهمن ماه با حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه انجام شد در ابتدا دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه شاهرود ضمن تبریک دهه فجر و تشکر از امام جمعه شاهرود، گزارش از روند برنامه ریزی و برگزاری مراسم چهلمین سال تأسیس دانشگاه شاهرود ارائه کرد و زمان برگزاری این مراسم را سه شنبه 29 بهمن ماه عنوان کرد و  خواستار ارائه رهنمودهای لازم از سوی امام جمعه شد.

در ادامه دکتر حمید آقاجانی مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه برنامه های پیش بینی شده جهت اجراء در مراسم بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه را عنوان کرد و شعر سروده شده جهت اجراء سرود رسمی دانشگاه شاهرود را به امام جمعه تقدیم کرد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین ترابی ضمن تبریک دهه فجر و تشکر از حضور هیأت رئیسه دانشگاه، از زحمات و تلاش های کلیه عوامل برگزاری این مراسم تقدیر کرد و ضمن قرائت شعر سرود رسمی دانشگاه، این شعر را خوب و  مناسب ارزیابی کرد. وی همچنین خواستار ارائه دستاوردهای همه بخش های دانشگاه در کلیه ابعاد علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شد.

لازم به ذکر است طبق هماهنگی به عمل آمده مقرر شد به همین مناسبت دکتر مرادزاده رئیس دانشگاه ضمن حضور در نمازجمعه این هفته گزارش کوتاهی از دستاوردهای دانشگاه و برگزاری مراسم  چهلمین سال تأسیس دانشگاه را بین نماز جمعه و عصر به نمازگزاران و مردم شریف شاهرود ارائه نماید. همچنین گزارش تفصیلی عملکرد و دستاوردهای دانشگاه به صورت بروشور در بین نمازگزاران جمعه توزیع گردد.

 


کلمات کلیدی: #سرود #دهه فجر
12345