اخبار و رویدادها: نقش اساتید معارف در ارتقای فرهنگ دینی در دانشگاه شاهرود بررسی شد

نقش اساتید معارف در ارتقای فرهنگ دینی در دانشگاه شاهرود بررسی شد
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲- ۱۱:۱۳:۴۴

نقش اساتید معارف در ارتقای فرهنگ دینی در دانشگاه شاهرود بررسی شد

جلسه هم اندیشی اساتید با حضورامام جمعه شاهرود، مسئول نهاد در دانشگاه، مدیر گروه معارف و جمعی از اساتید معارف اسلامی این دانشگاه برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی اساتید با موضوع "نقش اساتید معارف در ارتقای فرهنگ دینی در دانشگاه" با حضور حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه شاهرود، حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود، حجت الاسلام دکتر محمود شریعتمدار طهرانی مدیر گروه معارف و جمعی از اساتید معارف اسلامی این دانشگاه از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه  که از ساعت 16 الی 21  چهاردهم دی ماه در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد، شرکت کنندگان دیدگاه های خود را در خصوص افزایش اثربخشی اساتید گروه معارف در ارتقای فرهنگ دینی دانشجویان دانشگاه مطرح نموده و به بیان مشکلات و موانع موجود در اجرایی شدن این موضوع و مسائل موجود در این حوزه پرداختند.

دراین نشست امام جمعه شاهرود ضمن ابراز خرسندی و مفید ارزیابی نمودن این جلسه خواستار تکرار این گونه جلسات در بازه زمانی هر ترم تحصیلی شد.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی غرب پیوسته در حال گسترش است ابراز نمود: اساتید معارف نباید به نقش خود به عنوان یک شغل نگاه کنند بلکه آن را یک رسالت الهی برای خویش لحاظ نمایند، زیرا کشور ما در شرایطی است که هجوم اصلی استکبار جهانی به اسلام و شیعه است و اساتید معارف دارای رسالت تاریخی خاصی در این زمینه می باشند.

12345