اخبار و رویدادها: بیانیه معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی

بیانیه معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲- ۱۵:۱۷:۳۷

بیانیه معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود به مناسبت بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی (92)

السلام علیک یا اباعبدالله

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود به مناسبت بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی (92)

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

 

"نهم دی ماه"  یادآور روزیست که در آن، بار دیگر دست قدرت پروردگار در صیانت از جایگاه ولایت فقیه، از آستین ملت ایران بیرون آمد و به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد.

      یوم ‌الله ۹ دی روز راه تداوم انقلاب، وحدت، همگرایی، هم‌افزایی و هم‌صدایی یاران انقلاب با رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی و نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه است.

     پنج شاخصه مهم 9 دی، حضور عظیم و خودجوش مردم، ایمان دینی و بصیرت سیاسی مردم، پیوند عاشورا و انقلاب، بیعت مجدد با ولی و عنایت الهی است که عمل به ‌هنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری بارزترین ویژگی آن است، در آن روز مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند و با خلق حماسه ای تاریخی، حرکتی ماندگار را در صفحات تاریخ رقم زدند. « من در تمام این مدت، دست قدرت الهی را در پشت این قضایا دیدم» (امام خامنه ای، 19/10/88)

   معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود در آستانه چهارمین سالگرد این حماسه تاریخی و خروش ملت عاشورایی ایران اسلامی با امید و شوق به آینده و با ایمان به وعده الهی که می‌فرماید (نصر من الله و فتح قریب و بشرالمؤمنین) در همه عرصه‌ها با اتحاد و انسجام کامل و تبعیت از محور وحدت، رهبر فرزانه انقلاب، ضمن قدردانی صمیمانه از ملت بزرگ ایران به جهت خلق این حماسه عظیم، اعلام می دارد همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهیم داشت و جهت پاسداشت این دستاورد عظیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. ان‌شاءالله.

 

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود

12345