اخبار و رویدادها: همزمان با پژوهش از35 پژوهشگر برتر دانشگاه شاهرود تقدیر شد

همزمان با پژوهش از35 پژوهشگر برتر دانشگاه شاهرود تقدیر شد
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲- ۱۰:۲۴:۳۸

همزمان با پژوهش از35 پژوهشگر برتر دانشگاه شاهرود تقدیر شد

همزمان با دومین روز هفته پژوهش، آئین تقدیر از 35 پژوهشگر برتر دانشگاه شاهرود در تالاراجتماعات دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 18 یکشنبه ۲۴ آذرماه با حضور مسئولان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه برگزار شد، دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، از دستاوردها و زحمات اعضای هیات علمی و دانشجویان در جهت ارتقاء امور پژوهشی و فناوری تقدیر کرد. وی در بخشی از سخنان خود به اشاره به ارتباط دانشگاه با صنعت به قراردادهای خارج دانشگاهی ازجمله آبفای تهران، مدیریت شبکه برق ایران، گاز خراسان و ... اشاره کرد که بیش از ۸ میلیارد ریال درآمد برای دانشگاه داشت. پویان هم چنین از ارتقاء پایگاه داده ها، تولید مقالات، چاپ کتاب، برگزاری کنفرانس ها و... در دانشگاه شاهرود خبر داد.

رئیس دانشگاه شاهرود نیز در این مراسم با تاکید بر سخنان رهبری درباره چرخه علم، تولید ثروت و دوری از حفظ محوری در آموزش، به کاربردی بودن طرح های پژوهشی و کامل شدن چرخه تولید علم و ثروت اشاره کرد. وی هم چنین اذعان داشت دانشگاه صحنه تعامل است نه صحنه ایفای یک جریان فکری خاص و منحصر به فرد. دکترعلی مرادزاده هم چنین حمایت از انجمن های علمی دانشجویی را باعث ارتقاء سطح علمی دانشگاه ها دانست و از اعضاء هیأت علمی خواست تا با دانشجویان عضو این انجمن ها تعامل داشته و از آنان حمایت کنند تا شاهد رشد و بالندگی آنان باشیم.

در پایان این مراسم از 35 پژوهشگر برتر دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

در بخش پژوهشگران نمونه دانشکده ها در دانشکده برق و رباتیک دکتر محمد مهدی فاتح، دکتر علیرضا الفی و دکتر امین حاجی زاده، در دانشکده ریاضی دکتر نادر جعفری راد، دکتر احمد زیره و دکتر علیرضا ناظمی، در دانشکده شیمی دکتر حسین نیکوفرد و دکتر ناصر گودرزی، در دانشکده صنایع و مدیریت دکتر رحیمه مهدیزاده و دکتر سید علی استوار نامقی، در دانشکده علوم زمین دکتر حبیب الله قاسمی، در دانشکده عمران و معماری دکتر بهناز دهرآزما و دکتر احمد احمدی، در دانشکده فیزیک دکتر حسن حسن آبادی، در دانشکده کامپیوتر دکتر حمید حسن پور، در دانشکده کشاورزی دکتر کامبیز جهان بین، دکتر صمد امامقلی زاده و دکتر علی عباسپور، در دانشکده معدن دکتر ابوالقاسم کامکار روحانی، دکتر سید رحمان ترابی و دکتر سیدمحمد اسماعیل جلالی، در دانشکده مکانیک دکتر محسن نظری، دکتر محمود نوروزی و دکتر محمدحسن کیهانی معرفی و از آنان تقدیر شد. در بخش بیشترین مقالات ISI دکتر حسن حسن آبادی از دانشکده فیزیک، در قسمت بیشترین ارجاع دکتر محمد باخرد از دانشکده شیمی، در بخش ارتباط با صنعت و فناوری به شکل نوین و تلاش در جهت خودکفایی صنایع کشور دکتر احمد دارابی و دکتر علی دستفان از دانشکده برق و رباتیک به عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند و بالاخره در قسمت ارتباط با صنعت دکتر محمود فرزانه گرد از دانشکده مکانیک، دکتر رضا قوامی ریابی، دکتر احمد رمضان زاده و دکتر حمید آقاجانی از دانشکده معدن، دکتر غلامحسین کرمی از دانشکده علوم زمین، دکتر علی کیهانی از دانشکده عمران و معماری و دکتر مرتضی رحیمیان از دانشکده برق و رباتیک حایز رتبه برتر شده و از آنان تقدیر گردید.  

12345