اخبار و رویدادها: 130مقاله در کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی پذیرفته شد

130مقاله در کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی پذیرفته شد
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲- ۱۱:۴۳:۳۳

130مقاله در کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی پذیرفته شد

دبیر علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی گفت:365 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که 130مقاله آن پذیرفته شد .

دکتر ابوالقاسم کامکار روحانی روز یکشنبه درآستانه برگزاری این کنفرانس در دانشگاه شاهرود افزود:از 130مقاله پذیرفته شده61مقاله به صورت سخنرانی و 69 عنوان آن به صورت پوستر در اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی ارایه خواهد شد.

وی تاکید کرد: این مقالات به وسیله داوران و متخصصان این رشته بررسی و تایید شده و کار داوری برای هر مقاله توسط دو تا چهار نفر متخصص انجام شده است. 

کامکار روحانی افزود: در این کنفرانس ملی پنج مقاله سخنرانی و پنج مقاله پوستر برگزیده ومورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی نیز گفت: 450نفر از دانشگاهیان و متخصصین این امر از سراسر کشور در این کنفرانس علمی در دانشگاه شاهرود حضور خواهندداشت.

دکتر علیرضا عرب امیری افزود: با توجه به قدمت 40ساله دانشگاه شاهرود که نخستین فعالیت خود را با عنوان مدرسه عالی معدن در این شهرستان آغاز کرده است و با بیش از دوسال تلاش همکاران این دانشگاه این کنفرانس ملی در شاهرود برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این کنفرانس با هدف تبین دستاوردهای اکتشاف وآشنایی بیشتر در زمینه های اکتشاف منابع و مواد معدنی،اکتشاف مواد و منابع هیدروکربوری،اکتشاف منابع آب و اکتشاف منابع زمین گرمایی در مدت دو روز در دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد.

عرب امیری تصریح کرد: با توجه به پتانسیل علمی و تحقیقاتی دانشکده معدن نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود نخستین کنفرانس ملی به صورت مستقل در کشور با موارد چهارگانه فوق در دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در حاشیه و همزمان با برگزاری این کنفرانس ملی دو برنامه اجرا خواهد شد ،گفت:چهارمین آیین تجلیل از پیشکسوت مهندسی معدن کشور دکتر محمود احمد زاده هروی نخستین وزیر صنایع و معادن در جمهوری اسلامی و استاد بازنشسته دانشکده فنی دانشگاه تهران با حضور مسوولان کشوری برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی گفت: نمایشگاهی با 24 غرفه از آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی شرکت ها و موسسات سراسر کشور در زمینه اکتشاف منابع زیرزمینی معدنی و فروش سنگ های قیمتی و تزئینی برگزار خواهد شد .

اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی 19و 20 آذرماه جاری در دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

12345