اخبار و رویدادها: کنفرانس ملی اکتشاف منابع زیرزمینی آغازی برای دیگر کنفرانس ها است

کنفرانس ملی اکتشاف منابع زیرزمینی آغازی برای دیگر کنفرانس ها است
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲- ۱۰:۲۱:۲۱

کنفرانس ملی اکتشاف منابع زیرزمینی آغازی برای دیگر کنفرانس ها است

رییس دانشگاه شاهرود گفت :اولین کنفرانس ملی مهندسی اکتشاف منابع زیرزمینی آغازی برای دیگر کنفرانس ها دراین زمینه در کشوراست .

دکتر علی مرادزاده سه شنبه  19 آذرماه در این کنفرانس که در سالن شقایق های دانشگاه شاهرود برگزارشد،افزود:این کنفرانس بهانه ای برای مشورت ،یاد گیری ،تبادل نظر، بررسی روش های علمی و کاربردی دراین زمینه درکشور است.

وی خاطر نشان کرد:امروزه اهمیت و نقش منابع زیر زمینی و رو زمینی بر کسی پوشیده نیست و اولبن قدم در رسیدن به این منابع اکتشاف آن است .

وی اضافه کرد:منابع رو زمینی تقریبا راحت تر اکتشاف می شوند اما منابع زیرزمینی نیازمند به کارگیری تکنولوژی های نوین ،تربیت نیروهای متخصص ،دانش ،و تجهیزات خاص است .

مرادزاده گفت :کشور پهناور ایران دارای منابع متعددی است که با توجه به شرایط خاص هر منطقه نیازمند استفاده از تکنولوژی و تکنیک خاص برای آن منطقه هستیم .

وی تاکید کرد:امروز تکنولوژی های نوین مانند رایانه ،انواع نرم افزارها ، IT و دیگر روش ها  برای استفاده از منابع زیر زمینی به کمک بشر آمده است .

رئیس دانشگاه شاهرود با تشکر از دست اندارکاران این کنفرانس گفت :امیدواریم در سال های آینده شاهد برگزاری این کنفرانس در سطح های بالاتر و کامل تری باشیم.

 

12345