اخبار و رویدادها: تشکیل اولین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره دانشگاه شاهرود

تشکیل اولین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره دانشگاه شاهرود
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲- ۱۵:۵۱:۰۰



تشکیل اولین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره دانشگاه شاهرود

اولین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز مشاوره دانشگاه شاهرود 29 آبان با حضور رئیس دانشگاه و دیگر اعضاء در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل شد.

دکتر علی مرادزاده  رئیس دانشگاه با تشکر از برگزاری این نشست خواستار برگزاری سلسله جلسات منظم با رؤسای دانشکده ها و اطلاع رسانی برنامه های این مرکز از طریق سایت دانشگاه شد و بر توجه بیش از پیش به پردیس های دانشگاه به ویژه پردیس کشاورزی بسطام به دلیل دور بودن از پردیس مرکزی تأکید کرد.

دکتر رمضان رمضانی معاون دانشجویی دانشگاه نیز با تشکر از مسئول، کارکنان و مشاوران این مرکز برگزاری دوره های آموزشی مستمر و صدور گواهی نامه های مربوطه در زمینه هایی همچون مهارت های زندگی، مهارت های پیش از ازدواج، شیوه های همسرداری، مدیریت مطالعه و ... را از جمله برنامه های این مرکز عنوان کرد و بر برنامه ریزی هرچه بهتر و ارائه مشاوره تخصصی به دانشجویان در زمینه های مورد نیاز تأکید کرد.

شایان ذکر است این مرکز به تازگی و با شروع سال تحصیلی جدید، در ساختمان مستقل جنب مسجد پیامبر اعظم (ص) به مدیریت حسین خادمیان کارشناس مشاوره دانشگاه فعالیت های گسترده خود را که شامل ارائه مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، تربیتی، روان سنجی، ازدواج، بالینی، عمومی و .... توزیع کتب مرتبط با برنامه های مرکز، اطلاع رسانی، مشاوره و پیشگیری بیماری هایی همچون ایدز، اعتیاد و ... طی ارتباطی نزدیک با دانشجویان از راه های گوناگون حضور در خوابگاه های دانشجویی و ارتباط با دانشجویان آغاز نموده و آماده ارائه خدمات مشاوره ای به دانشگاهیان می باشد.

12345