اخبار و رویدادها: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان دانشگاه شاهرود

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان دانشگاه شاهرود
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲- ۱۰:۳۵:۱۳

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان دانشگاه شاهرود

همایش پیاده روی دانشگاهیان و خانواده های آنان، ساعت 7 صبح جمعه 10 آبان با حضور بیش از 300 نفر از کارکنان و خانواده های آنها برگزار شد.

همایش پیاده روی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهرود به اتفاق خانواده های آنان، ساعت 7 صبح جمعه 10 آبان با حضور بیش از 300 نفر از دانشگاهیان و خانواده های آن ها برگزار شد.

در این همایش ورزش همگانی که به همت و تلاش مدیریت تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی دانشگاه شاهرود و به مناسبت دهه امامت و ولایت،  اعیاد قربان و غدیر و همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار گردید، شرکت کنندگان از میدان حضرت امام خمینی (ره) شاهرود به سمت مزار شهدای گمنام در ارتفاعات این شهر پیاده روی کردند و سپس با حضور در سالن ورزشی فجر دانشگاه در مراسم تقدیر از برگزیدگان این همایش حضور یافتند.

دکتر علی حسنی مدیر تربیت بدنی دانشگاه ضمن تشکر از حضور پرشور کارکنان، اعضای هیأت علمی و خانواده های آنان و  تقدیر از رئیس و معاونان دانشگاه به خاطر حضور در این همایش، اظهار امیدواری کرد برگزاری این گونه همایش ها، گامی در جهت ترویج ورزش همگانی و فرهنگ سازی برای خانواده های دانشگاهیان و زمینه ساز سلامتی و تندرستی و شادابی برای آنان باشد.

در پایان، از بیش از 50 خانواده به قید قرعه با اهدای جوایز ارزنده ای همچون دوچرخه، اسکیت های حرفه ای، کفش و لباس ورزشی و ... تقدیر گردید.

12345