اخبار و رویدادها: معرفی مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود

معرفی مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲- ۱۵:۵۲:۵۴

معرفی مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود

دکتر محسن نظری طی مراسمی به عنوان مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود معرفی شد.

دکتر محسن نظری استادیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شاهرود طی مراسمی به عنوان مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود معرفی شد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی و امور بین الملل، رئیس دانشگاه شاهرود ضمن تشکر از دکتر علی یونسیان و احمد خدابخشیان در مدت تصدی مسئولیت های روابط بین الملل و روابط عمومی از قبول مسئولیت دکتر محسن نظری تشکر کرد.

در بخشی از حکم انتصاب دکتر محسن نظری آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به مدت دو سال به عنوان مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می شوید.

پیش از این دکتر علی یونسیان مدیریت روابط بین الملل و احمد خدابخشیان سرپرستی روابط عمومی را بر عهده داشتند که دکتر مرادزاده طی نامه های جداگانه ای ضمن قبول استعفای ایشان، از زحمات و تلاش های آنان در مدت تصدی این مسئولیت ها تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است دکتر یونسیان مدیریت گروه تربیت بدنی و مسئولیت راه اندازی دانشکده تربیت بدنی و دکتر نظری ریاست پژوهشکده دانشجوئی و مدیریت استعداد های درخشان را نیز بر عهده دارند.

12345