اخبار و رویدادها: پیام معاونت فرهنگی واجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی

پیام معاونت فرهنگی واجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲- ۰۹:۴۲:۵۱

پیام معاونت فرهنگی واجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی

پیام تبریک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی 93-92

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

جنگ تحمیلی هشت ساله ما، داستان عبرت آموزی است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

در پی تجاوز رژیم بعث عراق، بیدار دلان ما در ایران اسلامی دوران سخت طاقت فرسای جنگ تحمیلی را با عزت و اقتدار پیمودند، ایرانی که زنان و مردان مسلمان و غیور آن برای فردای بهتر با دل و جان در مقابل دشمنان ایستادند؛ ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و ار آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

     بی شک این حادثه عظیم در یاد ها خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی انقلاب بر جای خواهد گذاشت.

     معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود، ضمن گرامیداشت سی و ‌سومین سالروز دفاع مقدس و تجلیل از حماسه ماندگار ملت سرافراز ایران؛ شروع سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار دانش و پژوهش را به جامعه دانشگاهی و اهالی علم و دانش بالاخص دانشجویان جدیدالورود تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

  از آنجا که مقام معظم رهبری سال جدید را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهاده‌اند، امید است دانشجویان جدید الورود با الگو قرار دادن همه رادمردان این حماسه، ضمن توجه به مسائل اصلی کشور با همدلی و صمیمیت تمام تلاش خود را در راستای جهاد علمی و فرهنگی بکار گیرند و با روحیه دین مداری، آرمانخواهی و علم آموزی، باعث پیشرفت روزافزون ایران اسلامی به سوی افقهای متعالی شوند.

 

 

                                                        معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود

12345