اخبار و رویدادها: دکترمرادزاده از پذیرش بیش از3000 دانشجو در دانشگاه شاهرود خبر داد

دکترمرادزاده از پذیرش بیش از3000 دانشجو در دانشگاه شاهرود خبر داد
شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲- ۱۰:۴۲:۲۴

دکترمرادزاده از پذیرش بیش از3000 دانشجو در دانشگاه شاهرود خبر داد

دکترمرادزاده از پذیرش بیش از3000 دانشجو در دانشگاه شاهرود خبر داد

دکتر مرادزاده در مراسم تقدیر از دانش آموزان ممتاز کارکنان دانشگاه شاهرود سالی که گذشت را سالی همراه با موفقیت برای دانشگاه توصیف کرد و توفیقات دانشگاه را حاصل زحمات و تلاش های کارمندان و اعضاء هیأت علمی دانست.

رئیس دانشگاه شاهرود ضمن تشکر از حوزه رفاهی دانشگاه، میزبانی خانواده های کارکنان دانشگاه را افتخاری برای هیأت رئیسه عنوان کرد و با ابراز خرسندی از حضور در جمع 300 دانش آموز ممتاز فرزندان کارکنان دانشگاه، اظهار امیدواری کرد سال آینده شاهد تعداد بیشتری دانش آموز ممتاز در خانواده بزرگ دانشگاه باشیم.

دکتر مرادزاده با اشاره به کاستی های اعتباری سال گذشته، اظهار امیدواری کرد گشایشی ایجاد شود که دانشگاه بتواند بیش از پیش در خدمت کارکنان و اعضاء هیأت علمی باشد. وی تلاش و پیگیری های مستمر برای تأسیس پردیس خودگردان و مرکز آموزش های الکترونیکی و اخذ مجوزهای آن را از جمله برنامه های مدیریت دانشگاه برای تأمین بخشی از اعتبارات خود عنوان کرد.

رئیس دانشگاه شاهرود ضمن ارائه گزارش مختصری از موفقیت های دانشگاه به جذب بیش از 3000 دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکتری در سال تحصیلی جاری اشاره نمود و تصریح کرد: از این تعداد بیش از 1700 دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی پذیرفته شده اند.

دکتر مرادزاده با اشاره به وضعیت مناسب فضاهای فیزیکی دانشگاه در حال حاضر، اخذ مجوز تأسیس 3 دانشکده جدید را نیز از جمله توفیقات اخیر دانشگاه عنوان کرد.

در ادامه این مراسم که با حضور گروه جمعه به جمعه شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی مجید قناد و هنرنمایی بازیگران این مجموعه همراه بود، از 300 دانش آموز ممتاز فرزندان کارکنان دانشگاه شاهرود با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر به عمل آمد.

 

 

12345