اخبار و رویدادها: پیام معاونت فرهنگی دانشگاه شاهرود به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

پیام معاونت فرهنگی دانشگاه شاهرود به مناسبت روز کارمند و هفته دولت
سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲- ۱۳:۱۸:۴۷



پیام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

پیام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود به مناسبت روز کارمند و هفته دولت

 

اگر یک حکومتی، ارزشهایش ارزشهای انسانی، اخلاقی و اسلامی باشد (و) بخواهد خدمت به نوع خودش بکند و خودش را خدمت گزار بداند، قهرا ملت با اوست و قهرا یک قدرت خارجی نمیتواند او را تحت تاثیر قرار بدهد. امام خمینی (ره)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

همکاران محترم دانشگاه شاهرود

با سلام و تحیات الهی

     چهارم شهریورماه، سومین روز از هفته دولت و یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است، این روز به پاس یادآوری خدمات، ایثار و ارزش نهادن به تلاش‌ها و زحمات گروه کثیری از جامعه اسلامی‌مان روز کارمند نام‌گذاری شده است، در کارنامه دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ها و فداکاری‏ها ثبت شده است، وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است.

     در دانشگاه شاهرود نیز بخش عظیمی از فعالیت‌ها بر دوش شما کارمندان گرانقدر قرار دارد. این روز فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت‌های تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش دانشگاه قدردانی نماییم؛ امیدواریم با کمک و همکاری شما عزیزان در توسعه و رشد اهداف متعالی موفق‌تر از گذشته حرکت کنیم.

     معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به تمامی کارکنان عزیز و آرزوی سلامت و سعادت برای ایشان و خانواده های محترم آنان، بر تلاش مسئولان دانشگاه در قدردانی از زحمات کارمندان و حفظ حقوق ایشان تأکید می‌نماید و امیدواریم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیت ها و جلب رضای باری‌تعالی موفق‌تر از گذشته حرکت نماییم.

 

 

هادی قربانی

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

12345