اخبار و رویدادها: انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود و مؤسسه زمین شناسی چین

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود و مؤسسه زمین شناسی چین
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲- ۱۰:۲۰:۲۳



تفاهم نامه همکاری­های علمی- پژوهشی بین دانشگاه شاهرود و مؤسسه زمین­شناسی و ژئوفیزیک آکادمی علوم چین به امضای رؤسای این مراکز رسید.

دکتر حبیب الله قاسمی عضو هیأت علمی دانشکده علوم زمین دانشگاه شاهرود به نمایندگی از این دانشگاه به پکن سفر نمود تا ضمن بازدید از مؤسسه زمین­شناسی و ژئوفیزیک آکادمی علوم چین، تفاهم­نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود که به امضای دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه رسیده بود را ، به امضای رئیس مؤسسه زمین­شناسی و ژئوفیزیک آکادمی علوم چین برساند. بر اساس این تفاهم نامه از این پس اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده­های علوم زمین و معدن، نفت و ژئوفیزیک می­توانند در قالب پروژه­های همکاری فی­مابین از امکانات آزمایشگاهی و علمی- پژوهشی پیشرفته این مؤسسه استفاده نمایند.

گفتنی است این مؤسسه از مهم ترین و مجهزترین مؤسسات علمی- پژوهشی راهبردی علوم زمین چین و شرق دنیاست که از پیشرفته ترین ابزارها و امکانات تحقیقاتی برای مطالعات علوم زمین برخوردار است. درحال حاضر پروژه­ای تحت عنوان «مطالعه چهارچوب تکتونیکی- ژئوکرونولوژیکی اقیانوس تتیس در ایران» توسط محققان این مؤسسه و اساتید پترولوژی دانشکده علوم زمین دانشگاه شاهرود به سرپرستی دکتر قاسمی در جریان است و دانشجویان و اساتید دانشکده علوم زمین از امکانات این مؤسسه استفاده می­نمایند.

 

 

 

12345