اخبار و رویدادها: استفاده آزمایشی ازسامانه وزارت علوم جهت تامین منابع الکترونیکی

استفاده آزمایشی ازسامانه وزارت علوم جهت تامین منابع الکترونیکی
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲- ۱۵:۳۴:۳۳



اطلاعیه کتابخانه مرکزی دانشگاه شاهرود

اطلاعیه

به استحضار می رساند، شورای سیاست گذاری تامین منابع علمی وزارت متبوع، سامانه ای تحت عنوان "اسما" را برای سفارش مقاله در اختیار دانشگاه ها قرار داده است. تامین مقالات در این سامانه به صورت سفارش منابع از طریق سایت و در یافت مقالات از طریق ایمیل می باشد.سفارشات تا تاریخ 10 تیر ماه بصورت رایگان بوده و در صورت  رضایت اعضای هیات علمی از نحوه عملکرد این پایگاه، کتابخانه مرکزی دانشگاه شاهرود اقدام به عضویت خواهد نمود. 

نشانی سایت: http://asma.irandoc.ac.ir

لینک عضویت :http://asma.irandoc.ac.ir/~asma/register.php

با عنایت به اینکه در آینده ممکن است این سامانه جایگزین روش های فعلی تامین منابع دانشگاه گردد، لذا موکدا از اعضای هیات علمی  و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت راهنمایی تقاضا می شود نسبت به عضویت و استفاده از این سامانه اقدام و نظر خود را راجع به سرویس دهی این سامانه به کتابخانه مرکزی دانشگاه اعلام فرمایند.

جزییات به شرح زیر است:

1- آدرس پست الکترونیکی شما بایستی الزاما با  دامنه shahroodut.ac .ir باشد 

2- پس از ثبت نام، نامه ای الکترونیکی از طرف سامانه IRANDOC  برای تایید به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد و معمولا در SPAM قرار میگیرد.

3- پس از تایید، مشخصات شما برای administrator ارسال شده و پس از تایید نهایی توسط admin، میتوان با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سامانه شده و نسبت به سفارش مقاله اقدام نمود.

 

کتابخانه مرکزی

 

12345