اخبار و رویدادها: تقدیر از کارکنان جانباز و فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه شاهرود

تقدیر از کارکنان جانباز و فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲- ۱۴:۱۸:۴۲



طی مراسمی به مناسبت خجسته میلاد بزرگ جانباز و علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز از 41 نفر از جانبازان و فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه شاهرود تقدیر شد.

در این مراسم که دوشنبه 27 خرداد ماه  با حضور هیأت رئیسه در سالن جلسات کوثر روابط عمومی دانشگاه برگزار گردید، دکتر مرادزاده با تبریک اعیاد شعبانیه، پیروزی ملت در خلق حماسه بزرگ سیاسی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی را به مردم و مقام معظم رهبری تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد این پیروزی آغاز فصل جدیدی از موفقیت ها در دهه پیشرفت و عدالت باشد.

رئیس دانشگاه شاهرود با اشاره به عملکرد و دستاوردهای سال گذشته دانشگاه، سال 91 را علیرغم همه مشکلات و تنگناها، سالی موفقیت آمیز برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در سال گذشته با این که به دلیل مشکلات اقتصادی بخشی از بودجه تخصیص داده نشد ولی در بخش پرداخت ها دانشگاه به طور کامل حقوق و مزایای پرسنل خود را پرداخت کرده و در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی پیشرفت های خوبی داشته ایم.

حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و جشن حماسه سیاسی، به آیاتی از سوره مبارکه توبه اشاره کرد که تقوا پس از ایمان به خدا و همراهی با صادقان از لوازم ایمان شمرده شده است.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود با اشاره به ایثارگری ها و دلاورمردی های جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، ایثارگری جانبازان را یکی از مصادیق بارز محسنین در قرآن کریم دانست و از آنان تجلیل کرد.

12345