اخبار و رویدادها: بررسی عملکرد دانشگاه شاهرود در نشست خبری هیات رییسه با اصحاب رسانه

بررسی عملکرد دانشگاه شاهرود در نشست خبری هیات رییسه با اصحاب رسانه
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲- ۱۱:۵۰:۱۴

بررسی عملکرد دانشگاه شاهرود در نشست خبری هیات رییسه  با اصحاب رسانه

نشست خبری هیأت رییسه دانشگاه شاهرود با اصحابه رسانه دوشنبه 6 خرداد ماه به منظور بررسی عملکرد دانشگاه در سنوات اخیر، ساعت 11 در سالن جلسات کوثر این دانشگاه برگزار گردید.

نشست خبری هیأت رییسه دانشگاه شاهرود با اصحابه رسانه دوشنبه 6 خرداد ماه به منظور بررسی عملکرد دانشگاه در سنوات اخیر، ساعت11 در سالن جلسات کوثر این دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست پس از ارائه گزارش مختصری از دانشگاه توسط دکتر مرادزاده، خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها سوالات خود را در زمینه های گوناگون و مرتبط با عملکرد دانشگاه با رییس دانشگاه و معاونان مطرح کردند و مسئول هر حوزه به سئوال خود پاسخ گفت.

این پرسش ها در زمینه تغییر نام دانشگاه از صنعتی شاهرود به شاهرود و منافع آن برای شهرستان، برنامه های دانشگاه در ارتباط با انتخابات و سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، دستاوردهای مهم علمی، آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه ، اجرای آیین نامه های جدید دانشگاه ها  به ویژه آیین نامه کارکنان و اعضای هیأت علمی، وضعیت فعلی خوابگاه ها و صندوق رفاه و تأثیر لایحه بودجه 92 بر دانشگاه ها مطرح گردید و دغدغه های دانشگاه در کلیه بخش به خصوص در بخش هزینه های جاری بررسی شد. دکتر مرادزاده از اصحاب رسانه خواست در انعکاس صحیح این دغدغه ها و مشکلات دانشگاه را مساعدت نمایند. 

 

12345