اخبار و رویدادها: تقدیر از 242 عضو هیات علمی دانشگاه شاهرود در هفته گرامیداشت مقام معلم

تقدیر از 242 عضو هیات علمی دانشگاه شاهرود در هفته گرامیداشت مقام معلم
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲- ۱۳:۱۷:۵۸

تقدیر از 242 عضو هیات علمی دانشگاه شاهرود در هفته گرامیداشت مقام معلم

سالن همایش های دانشکده معدن دانشگاه شاهرود شاهد حضور اعضاء هیات علمی، کارشناسان آموزشی و میهمانانی بود که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم گرد هم جمع شده بودند.

 سالن همایش های دانشکده معدن دانشگاه شاهرود شاهد حضور اعضاء هیات علمی، کارشناسان آموزشی و میهمانانی بودکه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم گرد هم جمع شده بودند.

این مراسم دوشنبه 16 اردیبهشت ساعت 10 الی 12 برگزار شد و دکتر محمد عطایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن خیر مقدم از مدعوین با پخش اسلاید به توضیحاتی در خصوص فعالیت های حوزه آموزش دانشگاه شاهرود پرداخت.

دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه شاهرود در ادامه این مراسم با تجلیل از مقام علامه شهید استاد مرتضی مطهری (ره) و این که اساتید باید وی را الگو قرار دهند، ویژگی استاد خوب را برشمرد و از اساتید خواست که در تربیت آینده سازان کشور اسلامی تعلیم و تربیت را با هم در نظر بگیرند.

در حاشیه این مراسم کلیپ هایی از مقام معظم رهبری و استاد فرزانه، علامه شهید مرتضی مطهری (ره) پخش شد و در پایان پس از جلسه پرسش و پاسخ رئیس دانشگاه و معاون آموزشی با اساتید، ضمن تقدیر از کلیه اساتید، 14 عضو هیات علمی نمونه آموزشی ،3 عضو هیات علمی پیشکسوت و 16 کارشناسان برتر آموزشی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

12345