اخبار و رویدادها: حضور کارشناس پژوهش دانشگاه شاهرود در برنامه جوان فردا شبکه تهران

حضور کارشناس پژوهش دانشگاه شاهرود در برنامه جوان فردا شبکه تهران
شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲- ۱۴:۵۲:۱۸

حضور کارشناس پژوهش دانشگاه شاهرود در برنامه جوان فردا شبکه تهران

کارشناس معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود در گزارش خبری برنامه جوان فردا که در شبکه تهران برگزار شد، حضور یافت و به سؤالات کارشناس برنامه پاسخ گفت.

 کارشناس معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود، مهندس یونس یونسیان به عنوان مخترع و فعال پژوهشی در عرصه شرکت های دانش بنیان در گزارش خبری برنامه جوان فردا که در شبکه تهران سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، حضور یافت و به سؤالات کارشناس برنامه پاسخ گفت.

در این نشست خبری که با محوریت پژوهش و فناوری در ترسیم اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در خصوص اهداف مندرج در نقشه جامع علمی کشور و سیاست گذاری در جهت تحقق آرمان های ایران اسلامی 1404 به بحث پرداخته شد. توسعه نقش مجلات علمی - پژوهشی در دانشگاه ها، پیشبرد و گسترش وظایف و دایره اختیارات شرکت های دانش بنیان، آینده پژوهی و اهمیت مطالعات آینده محور در امر پژوهش و توسعه موضوع ثبت ایده ها و اختراعات در کشور از اهم مواردی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

یونسیان به عنوان کارشناس تجاری سازی شرکت های دانش بنیان و مشاور استقرار و پیاده سازی اتاق های ایده و جلسات طوفان فکری در سازمان ها، با توجه به تجربیات و تحقیقات خود در این حوزه پاسخگوی سؤالات کارشناس برنامه بود.

12345