اخبار و رویدادها: 10 رشته دکتری در پردیس بین الملل دانشگاه شاهرود ایجاد می شود

10 رشته دکتری در پردیس بین الملل دانشگاه شاهرود ایجاد می شود
چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲- ۱۲:۴۱:۰۹

10 رشته دکتری در پردیس بین الملل دانشگاه شاهرود ایجاد می شود

مدیر کل شورای گسترش آموزش عالی در دانشگاه شاهرود اعلام کرد:پردیس خودگردان دانشگاه شاهرود مهرماه سال جاری در 10 رشته دکتری دانشجو می پذیرد.

دکتر سید ابوالفضل حسنی مدیر کل شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم در دانشگاه شاهرود اعلام کرد:پردیس خودگردان دانشگاه شاهرود مهرماه سال جاری در 10 رشته دکتری دانشجو می پذیرد.
مدیر کل شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم سه شنبه 3 اردیبهشت، در حاشیه بازدید از دانشگاه شاهرود با اعلام این خبر افزود: دانشگاه شاهرود درخواستی در ارتباط با تأسیس پردیس خودگردان داشت که مقدمات آن در سال گذشته فراهم شد و پس از فراهم آوردن تجهیزات اولیه با ایجاد این 10 رشته موافقت شد و برای کارشناسی ارشد کلیه رشته های دایر در این دانشگاه با اولویت هایی که به دفتر گسترش ارسال می شود، موافقت می شود.

دکتر حسنی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکنون با هر درخواست کارشناسی شده ای که از سوی دانشگاه شاهرود به شورای گسترش ارسال شده، موافقت گردیده و در بحث دانشکده آموزش های الکترونیکی نیز درخواستی داشتند که تا هفته آینده بررسی و به دانشگاه ابلاغ می شود.

وی  درخصوص میزان رشد و توسعه رشته ها طی سال گذشته گفت: از سال 90 الی 91 در مقطع کاردانی، 14% ، در مقطع کارشناسی 39 %، در مقطع کارشناسی ارشد 57% و در مقطع دکتری 97% رشد داشته ایم.

 

12345