اخبار و رویدادها: با ارتقاء مرتبه 8 عضو هیأت علمی دانشگاه شاهرود موافقت گردید

با ارتقاء مرتبه 8 عضو هیأت علمی دانشگاه شاهرود موافقت گردید
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱- ۱۴:۵۰:۳۸



در آخرین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه شاهرود در سال 91: با ارتقاء مرتبه 8 عضو هیأت علمی این دانشگاه موافقت شد.

در آخرین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه شاهرود در سال 91:

با ارتقاء مرتبه 8 عضو هیأت علمی دانشگاه شاهرود موافقت گردید

دکترعلی مرادزاده رئیس دانشگاه شاهرود در آخرین جلسه هیأت ممیزه این دانشگاه در سال 91 با اشاره به جهش علمی پرشتاب کشور، رشد علمی دانشگاه شاهرود در سال 91 را مثبت ارزیابی کرد.

رئیس هیأت ممیزه دانشگاه شاهرود ضمن تأکید بر این نکته که نهایت سعی و تلاش این هیأت بررسی دقیق و مستند پرونده های اعضاء هیأت علمی بوده است، از تلاش های اعضاء هیأت ممیزه در طی یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و در آستانه سال جدید، سالی خوش و همراه با سلامتی و موفقیت برای آنان آرزو کرد.

در این جلسه پرونده 8 عضو هیأت علمی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با ارتقاء مرتبه علمی دکتر عزیز الله طاهری عضو هیأت علمی دانشکده علوم زمین، دکتر محمدحسن کیهانی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر سید رحمان ترابی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک از دانشیاری به استادی موافقت گردید.

همچنین در این جلسه با ارتقاء مرتبه علمی دکتر حسن حسن آبادی عضو هیأت علمی دانشکده فیزیک، دکتر شاهمردان عضو هیأت علمی دانشکده مکانیک، دکتر حیدر طوسیان شاندیز و دکتر سید علی سلیمانی ایوری اعضاء هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و رباتیک و دکتر احمد زیره عضو هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی از استادیاری به دانشیاری موافقت به عمل آمد.

 

12345