اخبار و رویدادها: تجهیز و تسلط روابط عمومی های به بهترین امکانات و تجهیزات روز

تجهیز و تسلط روابط عمومی های به بهترین امکانات و تجهیزات روز
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱- ۱۱:۱۱:۲۰

تجهیز و تسلط روابط عمومی های به بهترین امکانات و تجهیزات روز

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در جمع مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور بیان داشت: ما هم در کنار دیگر دانشگاه های منطقه برای ارتقای سطح روابط عمومی هزینه می کنیم.

 دکتر علی مراد زاده، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود یکشنبه 29 بهمن ماه در جمع مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور با اشاره به نقش روابط عمومی در نشان دادن درست و به موقع فعالیت های یک سازمان بیان داشت: ما هم در کنار دیگر دانشگاه های منطقه برای ارتقای سطح روابط عمومی هزینه می کنیم.

وی که در پانزدهمین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی های دانشگاه های منطقه 8 کشور سخن می گفت، با اشاره به این موضوع که روابط عمومی آینه یک سازمان است و باید پویا و به روز باشد گفت: کارشناسان این حوزه باید افراد خوش نام، خوش فکر، آگاه به علم روز، دارای سعه صدر بالا، امین و رئوف باشند، چرا که رابط بین مدیران، دانشگاهیان و نیز دانشگاه با جامعه هستند.

وی در ادامه با تأکید بر مجهز شدن و تسلط روابط عمومی های به بهترین امکانات و تجهیزات روز افزود: باید در این حوزه با عشق کار کرد تا سازمان پویا شود، البته باید مدیریت هم به این تلاش اهمیت دهد.

دکتر مرادزاده با اشاره به نقش و اهمیت آموزش نیروی انسانی در راستای افزایش بهره وری و کیفیت فعالیت ها تصریح کرد: ما هم برای آموزش پرسنل این بخش به صورت مشارکتی با دیگر دانشگاه ها همکاری و هزینه می کنیم.

12345