اخبار و رویدادها: دانشگاه شاهرود میزبان روابط عمومی های دانشگاههای منطقه8کشور

دانشگاه شاهرود میزبان روابط عمومی های دانشگاههای منطقه8کشور
یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱- ۱۲:۵۰:۱۹

دانشگاه شاهرود میزبان روابط عمومی های دانشگاههای منطقه8کشور

دانشگاه شاهرود 29 بهمن ماه میزبان پانزدهمین نشست روابط عمومی های دانشگاه های منطقه 8 کشور است که با حضور 11 دانشگاه استان های شمالی کشور برگزار می شود.

دانشگاه صنعتی شاهرود 29 بهمن ماه میزبان پانزدهمین نشست روابط عمومی های دانشگاه های منطقه 8 کشور است که با حضور 11دانشگاه استان های شمالی کشور برگزار می شود.

در این نشست پس از تلاوت کلام الله مجید احمد خدابخشیان مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود مقدم مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های منطقه 8 را گرامی داشت.

حسین یحیی زاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دانشگاه های منطقه 8 کشور با تقدیر و تشکر از تقبل میزبانی این نشست توسط دانشگاه شاهرود بیان کرد: این نشست هفتمین نشست و ششمین کارگاه روابط عمومی های این منطقه در طی سال اخیر است که از نظر کمی و کیفی در کشور بی نظیر است.

دکتر علی مراد زاده رییس دانشگاه شاهرود ضمن عرض خیر مقدم، به تبیین جایگاه روابط عمومی ها در هر سازمان پرداخت و گفت: روابط عمومی چشم تیزبین دانشگاه است و باید کارشناسان آن امین، صادق و رابط بین مدیران و دانشگاهیان و همچنین خارج از حوزه دانشگاه باشند و به موقع اخبار را انعکاس دهند. وی با اشاره به شاخص های اخلاق حرفه ای در روابط عمومی، توانمندسازی در زمینه تجهیزات، نیروی انسانی و تشکیلات را برای روابط عمومی های دانشگاه ها خواستار شد.

در ادامه این نشست از اولین و تنها سایت شورای هماهنگی روابط عمومی های دانشگاه های کشور به نشانی اینترنتی www.prua8.com توسط دکتر مرادزاده رونمایی شد.

برگزاری دوازدهمین کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان، نشست مدیران روابط عمومی به منظور تبادل نظر و بحث و بررسی در خصوص فعالیت های روابط عمومی های منطقه و بازدید از مناطق گردشگری شاهرود پایان دهنده این نشست بود.

 

12345