اخبار و رویدادها: دعوت به همکاری و ارائه توانمندی ها در کنگره موبایل ایران

دعوت به همکاری و ارائه توانمندی ها در کنگره موبایل ایران
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱- ۰۹:۳۱:۳۲



دعوت به همکاری و ارائه توانمندی ها در کنگره موبایل ایران

 

با استعانت از خدای متعال، دانشگاه صنعتی شاهرود در نظر دارد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جنبش نرم افزاری در دانشگاه ها و رسالت خود مبنی بر حضور ارزش آفرین و کاربردی در کنار ایجاد هم افزایی، در نخستین کنگره موبایل ایران شرکت نماید. با توجه به پیشرفت چشم گیر شرکت ها و سازمان ها در زمینه ارائه خدمات و ایده های مبتنی بر کسب و کار همراه، برنامه های کاربردی موبایل و دستاوردهای بومی ارائه شده در حوزه خدمات آموزشی و نرم افزار نویسی، دانشگاه صنعتی شاهرود در نظر دارد در این مسیر حرکت نماید. هم راستا با نقشه جامع علمی کشور و سیاستگذاری در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز و دولت همراه، دانشگاه صنعتی شاهرود می تواند با اتکا به پتانسیل موجود و نیروی انسانی متخصص به ترسیم نقشه راه برای پژوهش و تحقیق در حوزه موبایل و همراه توجه شایانی نماید.شرکت در نخستین کنگره موبایل ایران نشانی از عزم راسخ دانشگاه برای پیوستن به این جنبش نرم افزاری در کشور و ترویج فرهنگ موبایل و خدمات همراه در بخش آموزشی و پژوهشی کشور است.

لذا بدین وسیله از کلیه همکاران و اعضای محترم هیات علمی دعوت به عمل می آید،نسبت به معرفی هرگونه خدمات، پژوهش، تحقیق و یا محصولات قابل ارائه در بستر فناوری های همراه به این معاونت اقدام نمایند. کنگره و نمایشگاه در تاریخ 29 بهمن لغایت 2 اسفندماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. جهت اطلاع از شرایط و محورهای کنگره موبایل به نشانی  اینترنتی :

 http://iranmobilecongress.com و http://mobileawards.ir مراجعه نمایید.

در همین راستا آقای مهندس یونس یونسیان به عنوان مسئول هماهنگی در امور مرتبط با بستر فناوری های همراه (شماره تماس 09126095387) معرفی می گردد.

پیشاپیش از همکاری و مساعدت همکاران محترم قدردانی می شود.

 

12345