اخبار و رویدادها: نتایج مسابقات شانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی خواهران اعلام شد

نتایج مسابقات شانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی خواهران اعلام شد
شنبه ۹ دی ۱۳۹۱- ۱۱:۵۴:۱۸

نتایج مسابقات شانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی خواهران اعلام شد

نتایج مسابقات شانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی خواهران که همزمان با هفته تربیت بدنی در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز شد، اعلام گردید.

دکتر علی حسنی مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر افزود: این جشنواره به منظور فعال کردن ورزش درون دانشگاهی و ترغیب دانشجویان به فعالیت در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد، در مسابقات طناب کشی که با حضور 19 تیم شش نفره و میانگین وزن گروهی 20+_320در سالن حجاب خوابگاه برگزار گردید، تیم ارشد زمین با شکست حریفان خود حائز مقام اول، تیم معدن مقام دوم و مقام سوم از آن تیم خزر شد.

در مسابقات شنا نیز که با حضور 123علاقه مند به این رشته برگزار گردید، در کرال سینه مقام اول مهسا دباغ، مقام دوم ، مهسا مهدوی راد و مقام سوم بنت الهدی علی اکبری در کرال پشت مقام اول مونس ثابتی حصاری، مقام دوم زهرا کریمی و مقام سوم نسیم فتحی پور دهکردی و در شنای قورباغه مقام اول محدثه عسگری، مقام دوم نگین ابوترابی و مقام سوم نفیسه سعیدی را به نام خود ثبت کردند.

ده نفر برتر مسابقات دارت نیز که با حضور 134 نفر در دو دور مقدماتی و نهایی برگزار گردید سمیه قربانی نیا،  فاطمه امانی، مارال بالکانی، زهرا معصومی، حنیفه نبوی، الهه جعفری، نازین ملک زاده، زهرا علیمردانی، فاطمه نصرآبادی و مهسا صادقی می باشند.

در مسابقات بدمینتون که در دو دور مقدماتی و نهایی برگزار گردید، منصوره کریمی ، مارال بالکانی و زهرا محمدی حائز مقام اول تا سوم شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد، مسابقات والیبال، فوتسال ،بسکتبال، تنیس، آمادگی جسمانی و بازی های بومی و محلی نیز با شروع ترم دوم آغاز می گردد و نتایج آن متعاقبا اعلام می شود.

 

12345