اخبار و رویدادها: شاهرود میزبان یازدهمین کنفرانس ملی فیزیک ماده چگال ایران

شاهرود میزبان یازدهمین کنفرانس ملی فیزیک ماده چگال ایران
شنبه ۹ دی ۱۳۹۱- ۱۱:۳۵:۴۴

 شاهرود میزبان یازدهمین کنفرانس ملی فیزیک ماده چگال ایران

بهمن امسال دانشگاه صنعتی شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان برای نخستین بار به طور مشترک میزبان یازدهمین کنفرانس ملی فیزیک ماده چگال ایران می باشند

دانشگاه صنعتی شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان میزبان یازدهمین کنفرانس ملی فیزیک ماده چگال ایران

 

دکتر حمید هراتی زاده، دانشیار دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود و دبیر اجرایی این کنفرانس ملی با اعلام این خبر گفت: این کنفرانس که از کنفرانس های مورد حمایت ستاد فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم می باشد با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت، با تأکید بر کاربرد تحقیقات و پژوهش های فیزیک در صنعت روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان سمنان در ادامه افزود: در این کنفرانس پیرو مذاکرات مقدماتی صورت گرفته، تفاهم نامه ای با انجمن فیزیک ایران به منظور انتشار مجله علمی و پژوهشی با عنوان کاربرد فیزیک در صنعت و فناوری های نوین منعقد خواهد شد و همچنین کارشناسان ستاد فناوری نانو پایان نامه های دانشجویانی که مقاله آنها در کنفرانس پذیرفته شده و موضوع تحقیق آنها مرتبط با فناوری نانو می باشد را مورد حمایت قرار می دهند.

این کنفرانس دارای 6 سخنرانی مدعو و حدود 65 سخنرانی تخصصی در 4 سالن موازی و حدود320 پوستر علمی و همچنین 2 کارگاه تخصصی خواهد بود.

مذاکره کمیته ارتباط با صنعت انجمن فیزیک ایران که دانشگاه صنعتی شاهرود از اعضای آن می باشد با بخش صنعت و شهرکهای صنعتی بویژه شهرک صنعتی عباس آباد،از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور نیز از برنامه های جنبی این همایش می باشد.

این همایش با حضورحدود 500 نفرازدانشجویان، محققین و اندیشمندانماده چگال، پیشکسوتان فیزیک ایران و همچنین مسئولین ستاد فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

12345