اخبار و رویدادها: بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱- ۱۶:۵۰:۳۷



معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود در آستانه سومین سالگرد حماسه نهم دی ماه، ضمن صدور بیانیه ای،از دانشگاهیان و مردم شاهرود جهت حضور گسترده در نماز جمعه 8 دی دعوت به عمل آورد.

 معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود در آستانه سومین سالگرد حماسه نهم دی ماه، ضمن صدور بیانیه ای با گرامیداشت این روز، از دانشجویان و دانشگاهیان و مردم شهرستان شاهرود جهت حضور پر شور و گسترده در نماز سیاسی عبادی جمعه 8 دی دعوت به عمل آورد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: یوم ‌الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان پاکباخته و شجاع این مرز و بوم در راه تداوم انقلاب، روز وحدت و همگرایی، روز هم‌افزایی یاران انقلاب، روز هم‌صدایی ملت با رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی و روز تأکید مؤکدی است بر ضرورت بصیرت در جامعه و اینکه بصیرت از شام شب نیز برای یک انسان اجتماعی واجب تر است. در حقیقت 9 دی آنطور که در کلام رهبر فرزانه ما تبلور یافته، نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.

شایان ذکر است، این تجمع به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی 88 که طبق فرمایش مقام معظم رهبری « حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود» هر سال در کشور برگزار می شود.

12345