اخبار و رویدادها: در آستانه هفته پژوهش، نشست خبری معاون پژوهشی دانشگاه برگزار شد

در آستانه هفته پژوهش، نشست خبری معاون پژوهشی دانشگاه برگزار شد
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱- ۱۲:۳۰:۰۰

در آستانه هفته پژوهش، نشست خبری معاون پژوهشی دانشگاه برگزار شد

دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود امروز دوشنبه 20 آذر، در آستانه هفته پژوهش با خبرنگاران و اصحاب رسانه نشست خبری داشت.

وی در این نشست که به منظور ارائه عملکرد و دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه طی یک سال اخیر برگزار شد، پس از خیر مقدم و عرض تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت امام سجاد(ع)، سخنان خود را با محوریت شعار امسال مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی و سرمایه ایرانی و هم راستا بودن پژوهش های دانشگاه از گذشته با این توصیه راهبردی مقام معظم رهبری و نیز اعلام برنامه های هفته پژوهش از 25 لغایت 30 آذر ماه آغاز و فعالیت های علمی پژوهشی و قراردادهای این بخش با صنعت و تجارت را تشریح کرد.

دکتر پویان در ادامه ضمن برشمردن عناوین و افتخارات کسب شده دانشگاه در بخش پژوهشی از افتتاح و رونمایی از مهم ترین این طرح ها در هفته پژوهش خبر داد و افزود: 4 پژوهشکده فعالیت رسمی خود را همزمان با این هفته آغاز می کنند. وی همچنین از نمایش 3 محصول تولیدی و فناوری دانشگاه در نمایشگاه تهران خبر داد.

دکتر حسین مروی مدیر امور پژوهشی دانشگاه در ادامه ضمن اعلام شعار و عناوین هفته پژوهش امسال، به ارائه آمار فعالیت های پژوهشی دانشگاه پرداخت .

در پایان این نشست که حدود 1.5 ساعت به طول انجامید اصحاب رسانه سوالات خود را با معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه مطرح کردند.

12345