اخبار و رویدادها: استقبال چشمگیر دانشگاهیان از سبک زندگی در دانشگاه صنعتی شاهرود

استقبال چشمگیر دانشگاهیان از سبک زندگی در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱- ۰۹:۵۴:۱۶

استقبال چشمگیر دانشگاهیان از سبک زندگی در دانشگاه صنعتی شاهرود

همایش سبک و روش زندگی که مهمان آن حجت الاسلام و المسلمین حسین دهنوی کارشناس برنامه گلبرگ شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی بود، با استقبال کم نظیر دانشگاهیان مواجه شد.

این همایش  با محوریت راهکارهای رسیدن به یک زندگی موفق در خانواده، شنبه 11 آذر در تالار شقایق های دانشگاه برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین دهنوی با مقایسه آموزه های دینی و آموزه های غربی و  این که آموزه های این دین برای همه مسائلی که غربی ها مطرح می کنند، کافی است تاکید کرد: جامعه اسلامی باید آموزه های دینی را در زندگی خود ملاک قرار دهد.

وی در ادامه افزود: تمام حرف اسلام این است که آموزه های این دین برای همه مسائل و نیازهای انسان ها در همه اعصار، پاسخگو است، به عنوان مثال اسلام برای مهارت‌های ارتباطاتی، ارتباطات کلامی، ابراز محبت، اقتدار بخشیدن زن به مرد آموزه و روایت دارد.

دهنوی همچنین در این همایش به بررسی  آثار روابط قبل از ازدواج، مقایسه فرهنگ غرب با فرهنگ شرق، مقایسه آمار ثبت طلاق در ایران با سایر کشورهای غربی، چگونگی زندگی در غرب، بررسی هم خانه ای بودن افراد در غرب، سبک زندگی دینی، ویژگی های زن و مرد و روانشناسی آن و راهکارهای مؤثر در انتخاب همسر پرداخت.

شایان ذکر است در این همایش جمعی از مسؤولین شهر از جمله حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه شاهرود نیز حضور داشتند.

12345