اخبار و رویدادها: بیانیه بسیج دانشجویی درمحکومیت حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

بیانیه بسیج دانشجویی درمحکومیت حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱- ۱۵:۴۴:۵۳



بیانیه بسیج دانشجویی درمحکومیت حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

باسمه تعالی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

وَ نریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین

 ما می‏خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم (قصص، 5)

 

در دهه های اخیر ملت ها و حاکمان کشورها، منطق و استدلال سران رژیم غاصب صهیونیستی را شنیده، هویت آن را درک کرده و پیام آن را دریافته نموده اند.منطقی که پایه های آن بر اساس تعصب،نقض حقوق بشر، خود برتربینی، آپارتاید و نژادپرستی استوار شده است. حدود 64 سال قبل در دنیای اسلام درختی را کاشتند که میوه آن جز خونریزی،تجاوز ، قتل و غارت و دروغ پراکنی نبود. بی شک اکنون خود باید طعم این میوه را بچشند. ملت ها کارنامه سیاه رژیم نسل کش اسرائیل را مشاهده کرده اند. کشتار کودکان و زنان و کهنسالان، آواره کردن چند میلیون نفر از سرزمین های اجدادی، تضرف خانه های یک ملت و تسلط بر منابع آن ها، کشیدن دیوارهای حائل و درست کردن زندان ها تنها دستاورد آرمان نیل تا فرات است. به سران رژیم اسرائیل توصیه می کنیم از تارخ عبرت بگیرید. قدارتر، وحشی تر و جنایتکارتر از خودتان، "شارون"، اکنون کجاست؟ چه سرنوشتی داشت؟ با چه وضعیت اسف باری حیات ننگین خود را به پایان رساند؟ آیا میراثی جز نفرت باقی گذاشته است؟ میدانیم سران رژیم غاصب و تمام دلبستگان آنها این واقعیت تاریخی را درک کرده اند که تئوری نیل تا فرات تنها یک توهم است و رژیم فرتوت و خرفت صهیونیستی ضعیف تر از آن است که به مانند سابق بتواند تنها در 6 روز چند کشور بزرگ عربی را اشغال کند و" اکنون حتی توان مبارزه با یک جمعیت 5/1 میلیون نفری زن و کودک و غیر مسلح به سلاح های پیشرفته و محبوس در یک باریکه کوچک 45 کیلومتری را هم ندارد."

اسرائیل از روزهای اوج خود که تمام حاکمان دنیا و مجامع بین المللی و افکار عمومی دنیا بطور کامل در سیطره و قبضه او بود فاصله گرفته است. ملت ها در کشورهایی که در آنها حتی سوال در مورد "هلوکاست" جرم است،اسرائیل را نماد "تروریسم" می خوانند. رژیم اشغالگر قدس، بطور کامل مشروعیت خود را در بین ملت ها از دست داده و در لحظات احتضار و فروپاشی به سر می برد. منطقه خاورمیانه که برای آن خوابهای شیرین دیده بودند برای آنان تبدیل به کابوس غیر قابل تعبیر شده است. هر ملتی در منطقه که علیه دیکتاتورها قیام می کند یکی از مهمترین شعارها و خواسته هایش، "انزجار از اسرائیل" است.در دنیای اسلام آتشی برافروخته شده است که هرچه اسرائیل و امریکا بیشتر در آن بدمند شعله ورتر خواهد شد و دامن ناپاک و خون آلود آنها را خواهد گرفت.

امروز رژیم سفاک اسرائیل در نهایت وقاحت و بی شرمی بعد از جنگ های مفتضحانه 33 و 22 روزه علیه لبنان و فلسطین ،در این ایام عاشورایی در غزه کربلایی دیگر به راه انداخته است. براستی آیا وحشی تر از این رژیم در طول تاریخ وجود داشته است؟ بطور جدی هشدار می دهیم در صورت طولانی شدن این تجاوزات، ملتهای مسلمان این را تبدیل به جنگ احزاب خواهند کرد.

این حرکات دیوانه وار قبل از این که صحنه نمایش قدرت باشد نشانه ضعف و اضمحلال است و بیانگر این حقیقت است که اسرائیل برای فرار از مرگ دست به خودکشی زده است. بهتر است قبل از فرارسیدن روزی که صبر دنیا به سر آید و موج خشم و کینه ملت ها شما را در هم پیچد، بجای آدم کشی در سرزمین و خانه دیگران به وطن های اصلی خود بازگردید و به ترور و تجاوز پایان دهید.

مسلما دنیای بدون اسرائیل نوید بخش صلح و برادری و برابری خواهد بود. اسرائیل رفتنی است و فلسطین برای فلسطینیان باقی خواهد ماند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرودووو

 

12345