اخبار و رویدادها: حضور مبلغان حوزه علمیه قم در دانشگاه صنعتی شاهرود

حضور مبلغان حوزه علمیه قم در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱- ۰۹:۵۰:۰۱



سرپرست دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه شاهرودضمن اعلام برنامه های این نهاد درایام محرم گفت:همزمان بادهه اول محرم مبلغانی از حوزه علمیه قم در خوابگاه های این دانشگاه حضور فعال خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود ضمن اعلام برنامه های این نهاد در ایام محرم گفت:همزمان با دهه اول محرم مبلغانی از حوزه علمیه قم در خوابگاه های این دانشگاه حضور فعال خواهند داشت و به تبیین فلسفه قیام عاشورا می پردازند.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در این ایام از جمله برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی گفت:حجت الاسلام والمسلمین روح الله عابدی  و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هادی پیشوایی در خوابگاه پسران و سرکار خانم طاهره عمارتی در خوابگاه دختران ضمن بیان اهداف، درس ها و عبرت های عاشورا و فرهنگ حسینی (ع)، با طرح مسائل و مشکلات روز جوانان، پاسخگوی سؤالات دانشجویان خواهند بود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اظهار امیدواری کرد دانشگاهیان با شرکت در محافل و مجالس سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) ضمن ابراز ارادت به ائمه اطهار(ع) از درس ها و عبرت های قیام عاشورا در راستای بصیرت افزایی بهره مند گردند.

12345