اخبار و رویدادها: دکترهادی قربانی به سمت معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه منصوب شد

دکترهادی قربانی به سمت معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه منصوب شد
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱- ۱۵:۲۶:۴۱

دکترهادی قربانی به سمت معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه منصوب شد

آئین تودیع و معارفه معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود صبح امروز شنبه 22 مهرماه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه، هیات رئیسه و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید، دکتر مراد زاده با اشاره به بخشی از فعالیت ها و عملکرد مثبت دکتر شیخ در برقراری ارتباطات مؤثر با دانشکده ها، تشکیل مستمر جلسات شورای فرهنگی دانشکده ها، ساماندهی اردوهای دانشجویی و نیز تعامل خوب با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این موفقیت ها را مرهون مدیریت خوب و تلاش و همکاری مناسب کارشناسان و کارکنان معاونت فرهنگی دانست و از زحمات و تلاش های دکتر شیخ تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه ضمن توصیه به توجه و حمایت از کانون های فرهنگی و انجمن های علمی، بر ایجاد کانون های جدیدی همچون کانون نهج البلاغه به جهت گسترش سیره و فرهنگ علوی تاکید کرد .

دکتر رضا شیخ نیز با اشاره به حساسیت کار فرهنگی، داشتن روحیه نقد پذیری و دیدگاه های متفاوت، بر تعامل بیشتر و در عین حال افزایش غنا و کیفیت برنامه ها تأکید کرد و از کلیه همکاران به وی‍‍ژه کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی تقدیر و تشکر نمود .

در ادامه دکتر هادی قربانی ضمن تشکر از حسن نظر ریاست دانشگاه در ارتباط با پیشنهاد مسئولیت جدید به وی، اهداف خود را جذب حداکثری و دفع حداقلی در حوزه فرهنگی و گسترش تعامل و همکاری بین تمامی ارکان دانشگاه با در نظر گرفتن سیاست های کلی دانشگاه در برنامه های فرهنگی عنوان کرد و خط قرمز این معاونت را خط قرمز مشخص شده در رابطه با سیاست های نظام عنوان کرد و ضمن تشکر از تلاش های دکتر شیخ، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است دکتر هادی قربانی استادیار دانشکده کشاورزی بوده و پیش از این سمت های متعددی از جمله مدیریت امور آموزشی دانشگاه، و ریاست دانشکده را عهده دار بوده است. 

 

12345