اخبار و رویدادها: برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر امور آموزشی دانشگاه

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر امور آموزشی دانشگاه
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱- ۱۲:۱۴:۴۰

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر امور آموزشی دانشگاه

مراسم تودیع دکتر هادی قربانی و معارفه دکتر حیدر طوسیان شاندیز به عنوان مدیر امور آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود امروز سه شنبه 18 مهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر محمود شریعتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی در  اتاق جلسات این معاونت برگزار گردید دکتر شریعتی با اشاره به عملکرد مثبت مدیریت آموزش دانشگاه این موفقیت را مرهون مدیریت خوب و تلاش و همکاری مناسب کارشناسان و  کارکنان این مدیریت دانست و از زحمات و تلاش های دکتر قربانی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر هادی قربانی ضمن تشکر از حسن نظر مدیریت دانشگاه در ارتباط با پیشنهاد مسئولیت جدید به وی، از همکاری صمیمانه کارکنان حوزه با خود سپاسگذاری کرد و برای دکتر طوسیان آرزوی موفقیت کرد.

دکتر طوسیان نیز با اشاره به حساسیت کار مدیریت آموزشی دانشگاه، بر تسهیل امور ارباب رجوع، در عین عمل به مر قانون تأکید کرد و از کلیه همکاران دانشگاه به وی‍‍ژه کارشناسان حوزه معاونت آموزشی خواست تا جهت پیشرفت امور با این مدیریت همکاری کنند.

شایان ذکر است دکتر حیدر طوسیان شاندیز استادیار دانشکده مهندسی برق و رباتیک بوده و پیش از این سمت های متعددی از جمله ریاست پارک علم و فناوری استان سمنان، معاونت اداری و مالی دانشگاه و ریاست دانشکده را عهده دار بوده است. 

 

 

12345