اخبار و رویدادها: انتصاب دکتر نیکوفرد به سمت ریاست دانشکده شیمی

انتصاب دکتر نیکوفرد به سمت ریاست دانشکده شیمی
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱- ۱۲:۵۰:۱۶

انتصاب دکتر نیکوفرد به سمت ریاست دانشکده شیمی

طی حکمی از سوی دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر حسین نیکوفرد با حفظ پست سازمانی به سمت ریاست دانشکده شیمی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به سوابق علمی و اجرائی و تعهد سازمانی و اخلاقی  به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان رئیس دانشکده شیمی منصوب می‌گردید تا وظایف و امور محوله را بر اساس آئین نامه جامع مدیریت با هماهنگی معاونین اینجانب و سایر مدیران ستادی به انجام رسانید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و در سایه صداقت، تلاش ، همدلی و همفکری با همکاران محترم آن دانشکده زمینه فعالیت های برون دانشگاهی را فراهم آورده و علاوه بر آن با جذب اساتید متخصص و متعهد و همچنین تعریف و راه اندازی رشته های تحصیلی میان رشته ای در مقاطع ارشد و دکتری زمینه ارتقاء و تعالی هر چه بیشتر همکاران و دانشکده را مهیا سازید.

 پیش از این دکتر علی کیوانلو مسئولیت این دانشکده را برعهده داشت که دکتر مرادزاده مراتب تقدیر و تشکر خود و اعضای هیات رئیسه دانشگاه را از زحمات و تلاشهای وی در مدت تصدی مسئولیت دانشکده شیمی اعلام داشته و با استعفای او موافقت کرد.

 

12345