اخبار و رویدادها: پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۱- ۱۲:۳۴:۳۸

پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ إِنَّمَا یَتَذَکَّرُ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ

بگو آیا کسانى که مى‏دانند و کسانى که نمى‏دانند یکسانند؟ تنها خردمندانند که پندپذیرند. (سوره زمر،آیه9)

 

سلام و صلوات الهی بر رسول خدا و خاندان مطهرش ، درود بی کران به ارواح مطهر شهدای عزیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشگاهی و سلام بر امام شهیدان .

       با سلام و عرض ادب و احترام به حضور استادان گرامی و فرهیختگان ارجمند، دانشجویان عزیز و کارکنان محترم دانشگاه صنعتی شاهرود، آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار دانش، پژوهش و تعلیم و تربیت را به تمامی دانشگاهیان محترم تبریک عرض نموده، مقدم دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدید را به دانشگاه صنعتی شاهرود گرامی می داریم .

پیشاپیش هفته دفاع مقدس که یادآور پرشکوه ترین صحنه های شهادت، ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران عزیز است را همراه با تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا ارج می نهیم .

سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته است. قطعاً برای دست یابی به قله های تعالی و پیشرفت و گام نهادن در مسیری که فرمایش معظم له ترسیم کننده آن است، توجه بیش از پیش به آموزش و پژوهش می تواند بسیار راهگشا باشد و دانشگاه ها در این راستا رسالت ویژه ای دارند. از این رو با توکل به خداوند متعال در این سال نیز همچون گذشته با تمام توان خود و همکاران دانشگاهی و با بهره گیری از کلیه امکانات و تجهیزات، نهایت سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن عمل به منویات رهبری معظم و سیاست گذاری های دولت خدمتگزار و مسئولین محترم وزارت متبوع، ضمن ایجاد بستری مناسب در راستای تعالی و توسعه علم و آگاهی و فرهنگ و معنویت، محیطی سرشار از آرامش و نشاط را برای عزیزان دانشجو آماده نماییم تا شاهد رشد و بالندگی شما آینده سازان عزیز ایران اسلامی و به بار نشستن شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام ابعاد به ویژه در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری باشیم . ان شاء الله

     از خداوند متعال سال تحصیلی جدید را سالی قرین موفقیت، بهروزی و سلامتی همراه با پیشرفت های علمی و معنوی برای شما دانشگاهیان و فرهیختگان محترم مسألت می نمایم .(شهریور91)

با تشکر

علی مراد زاده

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود

 

 

12345