اخبار و رویدادها: اطلاعیه امور دانشجویی؛(ثبت نام اموردانشجویی)پذیرفته شدگان کارشناسی

اطلاعیه امور دانشجویی؛(ثبت نام اموردانشجویی)پذیرفته شدگان کارشناسی
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱- ۱۵:۲۱:۱۴



ثبت نام (بخش دانشجویی)* دانشجویان کارشناسی ورودی

اطلاعیه اداره کل امور دانشجویی

ثبت نام (بخش دانشجویی)* دانشجویان کارشناسی ورودی 91

* توضیح: ثبت نام امور دانشجویی پس از ثبت نام امور آموزشی و جهت دریافت کارت تغذیه، خوابگاه و وام های دانشجویی می باشد. 

الف: ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی)

با عنایت به اینکه تاریخ ثبت نام غیرحضوری دانشجویان کارشناسی جدید الورود (91) از تاریخ 24/6/1391 لغایت 26/6/1391 اعلام گردیده است لذا این عزیزان پس از ثبت نام آموزشی در سیستم آموزش گلستان می توانند در تاریخ مذکور به سامانه خدمات الکترونیک معاونت دانشجویی (http:/stu.shahroodut.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام دانشجویی اقدام نمایند.

 

نحوه ثبت نام دانشجویی :

1.      ورود به سامانه معاونت دانشجویی به نشانی (http:/stu.shahroodut.ac.ir)

2.      کلیک بر روی واژه ورود به سیستم که در سمت چپ بالای صفحه درج گردیده است.

3.      وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود که برای کلیه دانشجویان شماره دانشجویی به عنوان نام کاربر و شماره شناسنامه یا کد ملی بعنوان رمز عبور تعریف شده است. (دانشجویانی که رقم اول و دوم کد ملی آنان عدد صفر می باشد نیاز به وارد نمودن آن نیست.)

4.      تکمیل مراحل پنج گانه (از مرحله یک تا پنج)

ب: ثبت نام حضوری

کلیه دانشجویان ورودی 91 می توانند پس از ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی آموزشی و دانشجویی) و تکمیل مراحل پنج گانه و ثبت نام حضوری آموزشی و دریافت کارت دانشجویی، خوابگاه و وام با ارائه مدارک زیر اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت دریافت کارت دانشجویی:

ارائه اصل فیش واریزی به مبلغ 200000ریال به حساب شماره 2923078250 بانک تجارت شعبه دانشگاه صنعتی شاهرود به نام امور تغذیه ( 40000 ریال بابت کارت دانشجویی و 160000 ریال بابت شارژ اولیه کارت تغذیه)

 

مدارک لازم جهت دریافت خوابگاه هنگام ثبت نام حضوری:

1.      مبلغ اجاره خوابگاه (بابت نیمسال اول و دوم 91) بر اساس ظرفیت اتاق در سالن ثبت نام نقداً اخذ خواهد شد. لذا از واریز هرگونه وجه بدون هماهنگی اداره امور خوابگاه ها خودداری نمایید. (بدیهی است در صورت اضافه واریزی اجاره خوابگاه وجه آن مسترد نخواهد شد)

اتاق 3  و 4 نفره: 2101248 ریال

اتاق 5 و6 نفره:1838592 ریال

2.      واریزمبلغ 150000 ریال به شماره حساب 2923070497 بانک تجارت شعبه دانشگاه بابت ودیعه خوابگاه 

3.      ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی به اداره امور خوابگاه ها (دانشجویان متأهل باید تصویر کلیه صفحات را ارائه نمایند)

 

 دانشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به واگذاری خوابگاه به دانشجویان دوره شبانه ندارد اما جهت رفاه حال این دسته از دانشجویان یک باب خوابگاه خصوصی با ظرفیت محدود واگذار می نماید.

دانشجویان دوره شبانه که متقاضی خوابگاه خودگردان می باشند می توانند هنگام ثبت نام حضوری در دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.با توجه به اینکه ظرفیت خوابگاه خودگردان محدود می باشد اولویت واگذاری خوابگاه با دانشجویانی است که زودتر ثبت نام نمایند. مبلغ اجاره بهای خودگردان 7000000ریال بابت دو نیمسال 92-91 میباشد که به صورت یکجا دریافت خواهد شد.

مدارک لازم جهت تقاضای وام هنگام ثبت نام حضوری:

1.      پرینت فرم اطلاعات دانشجو (مرحله اول) از داخل سایت معاونت دانشجویی و تحویل آن به اداره رفاه.

2.      ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه (دانشجویان متأهل باید تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کپی صفحه اول و دوم سند ازدواج را تحویل نمایند)

3.      دانشجویان حداکثر تا تاریخ 1/8/1391 پس از دریافت نمونه فرم تعهد محضری از سایت معاونت دانشجویی دانشگاه می بایست شخصاً به همراه یک ضامن و با در دست داشتن شناسنامه و فتوکپی حکم کارگزینی ضامن (که باید کارکنان رسمی یا پیمانی باشد) به دفترخانه اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه و اصل تعهدنامه تکمیل شده را به همراه فتوکپی حکم کارگزینی ضامن به اداره رفاه تحویل نمایند و همچنین اسکن تعهدنامه تکمیل شده را در سایت در قسمت مربوطه (سمت چپ) قرار دهد.

4.      ارائه کپی کارت دانشجویی پس از ثبت نام حضوری آموزش

5.      پس از تکمیل مراحل ثبت نام حضوری دانشجویان می بایست حداکثر تا تاریخ 30/7/1391 به بانک تجارت شعبه دانشگاه مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام نموده و فرم درخواست وام را در سایت معاونت دانشجویی (سمت راست سایت) تکمیل و تقاضای وام تحصیلی نمایند.

6.      راهنمای چگونگی ثبت نام اینترنتی وام تحصیلی در سایت http:/stu.shahroodut.ac.ir  می باشد.

12345