اخبار و رویدادها: آغاز ثبت نام بیش از دوهزاردانشجوی مقاطع سه گانه دردانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز ثبت نام بیش از دوهزاردانشجوی مقاطع سه گانه دردانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱- ۱۲:۱۱:۱۷

آغاز ثبت نام بیش از دوهزاردانشجوی مقاطع سه گانه دردانشگاه صنعتی شاهرود

خدابخشیان :آغاز ثبت نام بیش از دو هزار دانشجوی مقاطع سه گانه در دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود از آغاز ثبت نام بیش از دو هزار دانشجو در سال تحصیلی 91- 92 در این دانشگاه خبر داد.

احمد خدابخشیان گفت: بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود، ثبت‌نام در این دانشگاه در دو مرحله اینترنتی و  حضوری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا صورت می پذیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: آغاز ثبت نام اینترنتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پذیرفته شده در این دانشگاه از 16 لغایت 18 شهریور در سیستم گلستان صورت می پذیرد.

وی با اشاره به این که نحوه ثبت نام  اینترنتی از طریق سایت دانشگاه اعلام شده است، تاکید کرد: دانشجویان  تحصیلات تکمیلی بعد از ثبت نام اینترنتی از 19 تا 21 شهریور فرصت دارند تا با حضور در دانشگاه و تحویل مدارک، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

خدابخشیان زمان ثبت نام اینترنتی مقطع کارشناسی را 24 لغایت 26 شهریور ماه اعلام کرد و تصریح نمود: دانشجویان این مقطع نیز بعد از ثبت نام اینترنتی در سیستم گلستان موظف هستند از تاریخ 26 لغایت 29 شهریور به ترتیب حروف الفباء اعلام شده در سایت سازمان سنجش، با تحویل حضوری مدارک، ثبت نام خود را به انجام برسانند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در نیم سال اول تحصیلی سال 91 – 92 بیش از 1300 دانشجو در مقطع کارشناسی و بیش از 700 دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به تحصیل خواهند پرداخت.

خدابخشیان با اشاره به این آمار افزود: مسئولیت ثبت نام این دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا بر عهده مدیریت تحصیلات تکمیلی و در مقطع کارشناسی بر عهده  اداره کل آموزش این دانشگاه می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: ثبت نام حضوری دانشجویان صبح ها از ساعت 9 لغایت 12:30  و عصرها از ساعت 14:30 لغایت 17:30 در سالن ورودی تالار شقایق های این دانشگاه صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است شروع کلاس ها از 25 شهریور سال جاری خواهد بود.

12345