اخبار و رویدادها: اطلاعیه معاونت دانشجویی (ثبت نام کارشناسی ارشد91 )

اطلاعیه معاونت دانشجویی (ثبت نام کارشناسی ارشد91 )
سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱- ۱۰:۳۶:۰۶



اطلاعیه اداره کل امور دانشجویی در خصوص پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد91

اطلاعیه معاونت دانشجویی

در خصوص ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد

ورودی 91-92

الف: ثبت نام غیر حضوری ( اینترنتی )

با عنایت به اینکه تاریخ ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود (91) از تاریخ 16/6/91 لغایت 18/6/91 اعلام گردیده است لذا این عزیزان میتوانند در تاریخ مذکور به سامانه خدمات الکترونیک معاونت دانشجویی (http:/stu.shahroodut.ac.ir)  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

نحوه ثبت نام:

1.      ورود به سیستم معاونت دانشجویی (http:/stu.shahroodut.ac.ir)

2.      کلیک بر روی واژه ورود به سیستم که در سمت چپ بالای صفحه درج گردیده است.

3.      وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود که برای کلیه دانشجویان شماره دانشجویی به عنوان نام کاربر و شماره شناسنامه یا کد ملی به عنوان رمز عبور تعریف شده است.(دانشجویانی که رقم اول و دوم کد ملی آنان عدد صفر میباشد نیاز به وارد نمودن آن (صفرهای اول کد ملی) نمیباشد.)

4.      تکمیل مراحل پنجگانه (از مرحله یک تا پنج)

ب: ثبت نام حضوری

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی91 میرساند این دسته از دانشجویان میتوانند پس ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) و تکمیل مراحل پنجگانه و ثبت نام حضوری آموزشی جهت دریافت کارت دانشجویی، خوابگاه و وام با ارائه مدارک ذیل اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت دریافت کارت دانشجویی:

ارائه اصل فیش واریزی به مبلغ 200000 ریال به حساب شماره 2923078250 بانک تجارت شعبه دانشگاه صنعتی شاهرود به نام امور تغذیه (40000 ریال بابت کارت دانشجویی و 160000 ریال بابت شارژاولیه کارت تغذیه)

مدارک لازم جهت دریافت خوابگاه هنگام ثبت نام حضوری:

1.      مبلغ اجاره خوابگاه (بابت نیمسال اول و دوم 91) براساس ظرفیت اتاق در سالن ثبت نام نقداً اخذ خواهد شد لذا از واریز هرگونه وجه بدون هماهنگی اداره امور خوابگاهها خوداری نمایید.(بدیهی است در صورت اضافه واریزی اجاره خوابگاه وجه آن مسترد نخواهد شد.)

اتاق1و2نفره                       2626560ریال

اتاق3و4نفره                       2101248ریال

اتاق 5و6نفره                      1838592ریال

 

2.      واریز مبلغ 150000 ریال به شماره حساب 2923070497 بانک تجارت شعبه دانشگاه بابت ودیعه خوابگاه.

3.      ارائه کپی شناسنامه وکارت ملی به اداره امور خوابگاهها (دانشجویان متأهل باید تصویر کلیه صفحات را ارائه نمایند.)

4.      تسویه حساب از مقطع تحصیلی قبلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری الزامی است. ودر غیر اینصورت خوابگاه به آنها تعلق نخواهد گرفت.

 

دانشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به واگذاری خوابگاه به دانشجویان دوره شبانه ندارد اما جهت رفاه حال این دسته از دانشجویان یک باب خوابگاه خصوصی با ظرفیت محدود واگذار میگردد.

دانشجویان دوره  شبانه که متقاضی خوابگاه خودگردان میباشند میتوانند هنگام ثبت نام حضوری در دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه ظرفیت خوابگاه خودگردان محدود میباشد الویت واگذاری خوابگاه با دانشجویانی است که زودتر ثبت نام نمایند.مبلغ اجاره بهای خود گردان 7000000 ریال بابت دو نیمسال92-91 میباشد که به صورت یکجا دریافت خواهد شد.

 

مدارک لازم جهت تقاضای وام هنگام ثبت نام حضوری:

 

1.      پرینت فرم اطلاعات دانشجویی (مرحله اول) از داخل سایت معاونت دانشجویی وتحویل آن به اداره رفاه.

2.      ارائه کپی کارت ملی وشناسنامه (دانشجویان متأهل باید تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کپی صفحه اول ودوم سند ازدواج را تحویل نمایند.)

3.      دانشجویان حداقل تا تاریخ1/8/91 پس از دریافت نمونه فرم تعهد محضری از سایت معاونت دانشجویی دانشگاه می بایست شخصاً به همراه یک ضامن با در دست داشتن شناسنامه وفتوکپی حکم کارگزینی ضامن (که باید کارکنان رسمی یا پیمانی باشد) به دفترخانه اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه و اصل تعهد نامه تکمیل شده را به همراه فتوکپی حکم کارگزینی ضامن به اداره رفاه تحویل نمایند وهمچنین اسکن تعهد نامه تکمیل شده را در سایت در قسمت مربوطه (سمت چپ) قرار دهد.

 

4.      ارائه کپی کارت دانشجویی پس از ثبت نام حضوری آموزش.

 

5.      پس از تکمیل مراحل ثبت نام حضوری دانشجویان می بایست حداکثر تا تاریخ 30/7/91 به بانک تجارت شعبه دانشگاه مراجعه ونسبت به افتتاح حساب اقدام نموده و فرم درخواست وام را در سایت معاونت دانشجویی(سمت راست سایت) تکمیل وتقاضای وام تحصیلی نمایند.

 

6.      راهنمای چگونگی ثبت نام اینترنتی وام تحصیلی در سایت  (http:/stu.shahroodut.ac.ir) میباشد.

 

12345