اخبار و رویدادها: اعلام نتایج مسابقات ورزشی ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه صنعتی شاهرود

اعلام نتایج مسابقات ورزشی ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱- ۱۲:۰۳:۱۳

اعلام نتایج مسابقات ورزشی ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه صنعتی شاهرود

نتایج مسابقات ورزشی طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه صنتعی شاهرود که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده و تا جمعه گذشته ادامه داشت اعلام شد. ا

این مسابقات در دو سالن فجر ویژه پسران و حجاب ویژه دختران و استخر نشاط دانشگاه در رشته های دارت، پرش با گونی، والیبال، شوت بسکتبال، پرتاب حلقه، مچ اندازی، آمادگی جسمانی،شوت فوتبال، طناب کشی،پرتاب توپ مدیسنبال، فوتسال، شنا، هولاهوپ برگزار گردید.

در مسابقات پسران که در سالن فجر و به سر پرستی احمد خراطها، با نظارت و اجرای امین نبوی و با مسئولیت معاونت ورزشی طرح مجتبی حیدری برگزار گردید بیش از 600 دانشجو از شرکت کنندگان در طرح ضیافت اندیشه قرآنی به رقابت پرداختند.

مسابقات دارت در دو مرحله برگزار گردید که در مرحله اول آرش کیهانی و در مرحله دوم محمد علی ناصری و احمد کاظمی مشترکا مقام اول این مسابقات را کسب کردند. در پرتاب حلقه، کمال رسولی نژاد، در شوت بسکتبال ابراهیم سلطان آبادی، آمادگی جسمانی، مجتبی علی خانی حائز مقام اول شدند.

مسابقات مچ اندازی بعد از وزن کشی در اوزان 65-،75- 65،85-75،85+ برگزار گردید .نفرات برتر هر وزن به ترتیب سعید قاسمی نژاد، محمد علی ناصری، رضا کریمی و ایمان بهجتی فر بودند. همچنین در مسابقات والیبال که با حضور 7 تیم برگزار شد، تیم های دراکولا، ستارگان جنوب و  المپیک مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات زمین چمن دانشگاه نیز با استقبال خوب دانشجویان شرکت کننده در طرح مواجه شد. در این مسابقات علی مرادی در شوت فوتبال، دانیال میر حسینی در پرش با گونی و محمد ملکی در پرتاب توپ مدیسنبال مقام اول را به خود اختصاص دادند .

هچنین در مسابقات تیمی که در زمین چمن دانشگاه صنعتی برگزار شد در رشته فوتسال مرحله حذفی تیم های امیر رضایی، تربیت بدنی و کهکشان سرخ حائز مقام های اول تا سوم شدند و در مرحله گروهی تیم های شاکسفورد، دکورها، شهدای کالپوش رتبه های برتر را از آن خود کردند. در مسابقه طناب کشی نیز شهدای کالپوش، تربیت بدنی 90 و مدیریت 89 مقام های اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

در استخر نشاط دانشگاه صنعتی نیز سه دوره مسابقات تفریحی آزاد شنا برگزار گردید. مرحله اول و دوم که در 6 دسته 6 تایی به مسافت 25 متر برگزار شد حسین نوری، حامد ربیعی، جعفر خلیل وند، احمد موسوی، سید علی حسینی نژاد و سید علی صداقت در مرحله اول و محمد علی ناصری، امیر حسینی امینی، ایمان خسروی، سجاد حسینی نژاد، حسن چراغی و  مرتضی مرتضی نیا در مرحله دوم مقام های برتر هر دسته را به خود اختصاص دادند.

در مرحله سوم که 7 دسته 6 تایی باز هم به مسافت 25 متر برگزار شد امیدرضا جواهری، امین نوبخت، سید علی حسینی نژاد، مسعود خشنود، حمید غلامی، علی روشن دل و سید حسن احمدی مقام اول هر رشته را بدست آوردند.

در بخش دختران که در سالن حجاب دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد نرگس نصیری در مسابقات دارت، فاطمه قادریان در طناب زنی، پریسا غایبی در هولاهوپ، فرزانه رضادوست در شوت بسکتبال، فاطمه حسینی نیا در پرتاب حلقه و فاطمه قادریان در پرش با گونی در مسابقات انفرادی مقام نخست را کسب کردند.

همچنین در مسابقات گروهی که در این سالن برگزار شد تیم زهرا قیاسی در طناب کشی، تیم سعیده نخعی و الناز بخش عرب در والیبال مقدماتی و نهایی مقام اول را به خود اختصاص دادند.

در پایان طرح ضیافت اندیشه قرآنی به رتبه های برتر شرکت کننده در مسابقات جوایزی اهدا شد.
12345