اخبار و رویدادها: معاون فرهنگی سیاسی نهادرهبری بر نقش محوری ایران درآینده جهان تأکید کرد

معاون فرهنگی سیاسی نهادرهبری بر نقش محوری ایران درآینده جهان تأکید کرد
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱- ۱۴:۰۷:۴۴



حجة الاسلام میرقریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها روز گذشته در مسجد دانشگاه صنعتی شاهرود و در جمع صمیمی دانشجویان ضیافت اندیشه حضور یافت.

 معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری با اشاره بر نقش محوری ایران در آینده جهان گفت: در قرن حاضر تنها انقلاب دینی، در ایران اتفاق افتاده است. انقلابی که به نام خدا بوجود آمده و در حال گسترش است و هر اتفاقی هم تا به حال افتاده، جلوی گسترش آن را نگرفته است.

وی با بیان این مطلب که همه دنیا جمع شده اند تا ایران را به زمین بزنند اما نه تنها زمین نخورده بلکه با همه قدرت در حال پیشروی است افزود: ما با کار سخت به این جا رسیده ایم  روزی های بود که ما یک فشنگ را از خارج وارد می کردیم ولی امروز موشک های ما تنها موشک هایی است در جهان که می تواند تانک های مرکاوای اسرائیل را منهدم کند.

میرقریشی بیداری اسلامی و انقلاب های تازه شکل گرفته در منطقه را الگو گرفته از ایران دانست و گفت هر انقلابی در جهان در حال شکل گیری است به نام ایران اتفاق می افتد و این غیر از برنامه ریزی الهی نیست. ما در کانون این تحولات جهانی قرار گرفته ایم و به فرموده مقام معظم رهبری به دیوارهای خیبر نزدیک می شویم طبیعی است آن ها بخواهند این ملت پویا را که با سرعت حرکت می کند تحریم  بکنند.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری گفت: تلاش دشمنان ایران نه روی مساله هسته ای و نه روی ایران بلکه روی مساله اسلام است. چون اسلام یک الگو در برابر مارکسیسم و ماتریالیسم و دیگر مکاتب ارائه کرده که آن ها باید جلوی آن را بگیرند وگرنه قدرت و سلطه آن ها را به خطر می اندازد.

وی در پایان با اشاره به این که در  زندگی انسان هیچ چیز مهم تر از ارتباط او با خدا نیست و ماه رمضان بهترین زمان برای ایجاد نزدیکی هر چه بیشتر در این ارتباط است گفت: این ماه، ماه یاد گیری ایستادگی از امیرالمومنین حضرت علی (ع) است. مبارزه با کمبودهای موضعی و جنگ روانی از وظایف ما در این ماه است. خداوند متعال وعده داده است که اگر خدا را یاری کنید خدا یاری تان می کند پس خدا را یاری کنیم و زمینه های ظهور حضرت قائم (عج ) را فراهم  آوریم و این انقلاب را به دست ایشان بسپاریم .

12345