اخبار و رویدادها: طرح ضیافت اندیشه قرآنی قدمی در اسلامی کردن دانشگاه ها

طرح ضیافت اندیشه قرآنی قدمی در اسلامی کردن دانشگاه ها
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱- ۱۳:۱۷:۰۷



افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه قرآنی اساتید صبح امروز در تالار معدن دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور 120 استاد از دانشگاه های شاهرود برگزار شد.

دکتر علی مراد زاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به بند یک آیین نامه ارتقاء در کمیسیون فرهنگی دانشگاه ها گفت : افزایش مهارت های علمی اساتید، کارگاه های آشنایی با قوانین و مقررات و اجرای طرح ضیافت در راستای انجام این آیین نامه در دانشگاه انجام می پذیرد.

وی گفت: برگزاری همزمان طرح ضیافت اندیشه اساتید و دانشجویان کار بزرگی است و آمده ایم تا در راستای خودسازی علمی و دینی خود قدمی برداریم.  امید که خداوند متعال توفیق دهد خودمان را بشناسیم و در این ماه بندگی مان را ثابت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی سرپرست دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نیز با تبریک ماه ضیافت الهی به خطبه حضرت علی (ع) در اوائل خلافتش در مورد قرآن اشاره کرد و گفت: در این طرح بر آن هستیم ریشه های اعتقادی دین را بشناسیم .

سرپرست دفتر نهاد رهبری گفت: کلاس های علمی اساتید در دو بخش تعلیم و تربیت اسلامی و تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی و کلاس های فوق برنامه اخلاق اسلامی و ولایت فقیه برگزار می گردد.

لازم به ذکر است در این طرح 100 استاد از دانشگاه صنعتی شاهرود و 20 استاد از دانشگاه علوم پزشکی شرکت کرده اند.

12345