اخبار و رویدادها: حجه الاسلام نصوری در جمع دانشجویان ضیافت اندیشه از مهدویت گفت

حجه الاسلام نصوری در جمع دانشجویان ضیافت اندیشه از مهدویت گفت
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱- ۱۴:۲۷:۴۸



حجه الاسلام محمدرضا نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت شب گذشته در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود از نیرو سازی دشمن برای جنگ آخر الزمان و آسیب های مهدویت سخن گفت.

حجة الاسلام نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت در این گفتگو با پخش فیلم هایی از مدعیان دروغینی که خود را امام زمان یا خدا نامیده اند گفت: علت اصلی پذیرفته شدن این افراد در جامعه این است که بعضی از مردم فکر نمی کنند و یا سوال نمی پرسند. وی با اشاره به صحبت های یکی از مدعیان گفت خود او اذعان می کند هیچ کس از من نپرسید چرا چنین ادعایی می کنی .

وی گفت: اوانجلیکاها مهم ترین گروه مسیحی در ایالات متحده ی آمریکا هستند که %25 جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. در آمریکا، کمپ های انجیلی به نام « کمپ عیسی : Jesus Camp » وجود دارند که اوانجلیکال ها فرزندان خود را به این کمپ ها می فرستند تا برای خدمت در ارتش خدا (ارتش آمریکا؟!) آموزش ببینند. در مورد یکی از این کمپ ها و فعالیت های آن، فیلم مستندی توسط شبکه ی  ABC News آمریکا تهیه شده است که در آن به ابعاد مختلف کمپ های مذکور پرداخته شده است.

وی بعد از پخش فیلم ادامه داد: در این فیلم، کودکان انجیلی در حالی که به پای عکس « جرج بوش » افتاده اند و آن را می پرستند، مشاهده می شوند! دلیل این حرکت عجیب آن ها این است که از دیدگاه نوانجیلی های افراطی، جرج بوش  تجلی خدا  (حضرت مسیح (ع) ) می باشد! خواندن دعاهای دسته جمعی، گریه برای رستگاری، تمرین تمرکز بخشی، آموزش نظامی در محیط شاد و بازی گونه و ... بخشی از فعالیت هایی هستند که در کمپ انجیلی خانم پاستور بکی فیشر انجام می گیرد.

وی در پایان به سوالات دانشجویان در زمینه مدعیان دروغین، خرافات رایج در بین مردم و مهدویت پاسخ گفت.

12345